عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم متمرکز زنگ ایثار و شهادت و زنگ بازگشایی مدارس در بندرترکمن برگزار شد

در اولین روز از سال تحصیلی جدید در شهرستان ترکمن؛

مراسم متمرکز زنگ ایثار و شهادت و زنگ بازگشایی مدارس در بندرترکمن برگزار شد

مراسم متمرکز زنگ ایثار و شهادت و زنگ بازگشایی مدارس در بندرترکمن برگزار شد

  امروز مراسم متمرکز زنگ ایثار و شهادت و زنگ بازگشایی مدارس با حضور فیروزی فرماندار، حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان و سایر مسئولین شهرستان درمحل دبیرستان فرزانگان شهرستان ترکمن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به تقارن سال تحصیلی جدید با دهه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: باتوجه به این تقارن تربیت ها هم باید تربیت حسینی و عاشورایی باشد
وی ظلم ستیزی و مقاومت را از اصول تربیت عاشورایی دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی، باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم و با استفاده از ظرفیت های این مرز و بوم، به جای واردات علم و دانش و کالا، در خط صادرات این محصولات قرار گیریم.
 نامنی رئیس آموزش وپرورش شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه درسال تحصیلی جدید 15000 دانش آموز در سطح شهرستان ترکمن فعالیت درسی و تحصیلی خود را آغازنموده اند افزود: در سال تحصیلی گذشته 12 دانش آموز در رشته پزشکی و32  نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند  که در طول سالهای گذشته  و تاریخ آموزش پرورش شهرستان بی نظیربوده است.
 در پایان مراسم از خانواده شهدا و همچنین دانش آموزانی که در سال گذشته حائز رتبه های برجسته شده و در دانشگاه های معتبر قبول شده بودند تجلیل بعمل آمد.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .