عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای آموزش و پرورش ،کمک به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

شورای آموزش و پرورش ،کمک به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی است

شورای آموزش و پرورش ،کمک به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از آموزش و پرورش خواست تا ظرف 10 روز آینده تکلیف زمین مجتمع آموزشی برادران ابراهیمی مشخص شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهار داشت: قرار است برادران ابراهیمی، یکی از خیرین و سرمایه گذاران شهرستان گنبدکاووس، مجتمع آموزشی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی را در شهرستان گنبدکاووس با هزینه چند میلیارد تومانی احداث کند که متاسفانه زمین در نظر گرفته شده برای احداث این مجتمع در شورای آموزش و پرورش استان طی چندین ماه گذشته به تصویب نرسیده و انتظار می رود با پی گیری های آموزش و پرورش گنبدکاووس ظرف مدت 10 روز آینده تکلیف این زمین مشخص شود زیرا احداث این مجتمع در رفع کمبود فضاهای آموزشی بسیار موثر خواهد بود.
مهندس کریمی افزود: در سال گذشته 4 هزار اصله نهال در مدارس شهرستان توزیع شد و ما باید شرایطی برای نگه داشت این نهال ها فراهم کنیم تا در توسعه فضای سبز به ویژه روستاها گام های مثبتی برداشته شود.
کریمی تصریح کرد: پیشنهاد می شود هر دو جلسه یک بار جلسات شورای آموزش و پرورش در مدارس برگزار شود و از هر سه مقطع استفاده شود و مدارس تکراری نباشند تا ارتباط مستقیم و بیشتری با مدارس داشته باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در توزیع اغذیه مدارس از شرکتهایی که مورد تایید هستند استفاده شود تا سلامت دانش آموزان به مخاطره نیفتد و نظارت و بازرسی جدی بر روی مواد غذایی در مدارس صورت گیرد.
کریمی یادآور شد: با توجه به اینکه هفته شورای آموزش و پرورش از 24 الی 30 دی ماه است و نظر به توجه به مناطق محروم زنگ هفته شورای آموزش و پرورش و همایش این مناسبت در منطقه مرزی داشلی برون برگزار خواهد شد.
کریمی گفت: انتظار می رود در حوزه درس زیست شناسی و دین زندگی که در گنبدکاووس با کمبود نیروی انسانی قوی و با تجربه مواجه است بیشتر تامل شود تا بتوانیم از ظرفیت های خوبی در این زمینه استفاده کنیم زیرا عدم نیروی انسانی قوی در دروس به ویژه درس پایه زیست شناسی می توانند دررشد آینده علمی دانش آموزان تاثیر گذار باشد

شورای آموزش و پرورش ،کمک به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی است

 

شورای آموزش و پرورش ،کمک به اهداف متعالی آموزشی و پرورشی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 639
  • کد خبر : 40405