عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار، اعضاء کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار شهادت تعدادی از دریانوردان عزیزمان درکشتی نفت کش سانچی در سواحل شرقی چین را به تلاشگران عرصه اقتدار ملی و پیشگامان اقتصاد کشور و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت و ضمن اشاره به پیش رو داشتن 26 دیماه سالروز فرار شاه معدوم از کشور افزود: فرار شاه از کشور به روند پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

وی افزود: اطلاع رسانی های بهداشتی در خصوص جمع آوری وعدم خرید مرغ زنده و پرندگان توسط شهروندان از بازارهای هفتگی توسط دستگاههای ذیربط از قبیل دامپزشکی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان انجام گیرد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در ادامه تصریح کرد: کلیه دستگاههای ذیربط به خصوص بخشداران ، شهرداران ، دهیاران همکاری لازم را با اداره دامپزشکی و مراکز بهداشت و خانه های بهداشتی در روستاها داشته و تلفات غیرمعمول و مشکوک را به دامپزشکی شهرستان اعلام نمایند.

در ادامه دکتر سعیدی دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مواردی در خصوص بیماری سل و شیوه های شیوع آن و راه های جلوگیری از سل ونیز در خصوص طرح پیشگیری و کنترل چاقی و اضافه وزن با تغذیه سالم ، طرح موضوع مراقبت بیماری هاری و لزوم مشارکت دهیاریها در برنامه بهسازی محیط با الویت جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نکاتی را بیان نمودند.

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامیان برگزار شد

 

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 503
  • کد خبر : 41272