عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار، ائمه جمعه شهرستان و سایر مسئولین، مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم با قدردانی از تلاشهای فرماندار پیشین اظهار کرد: اینکه مسئولی صادقانه تلاش کرده و اسباب رضایتمندی مردم را در نظام فراهم کند مایه مباهات است.

طهماسبی با بیان اینکه فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه های دولت در شهرستان ها دارند، اظهار داشت:فرماندار جدید شهرستان آزادشهر با ظرفیت ها، پتانسیل ها و مشکلات این شهرستان آشنایی دارد و امید است با استفاده از همدلی و وحدت، گام هایی برای رشد و توسعه استان برداریم.ایشان تعامل بین مسئولین و مردم را ضروری دانست و بیان داشت: با همدلی بین مجموعه استان فرصت مناسبی است که همه ظرفیت ها را بکاربگیریم و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

حبیب شفائی فرماندار سابق آزادشهردر جلسه تودیع و معارفه ابتدا از طهماسبی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان تشکر کرد و اظهار داشت: در 3 سال که افتخار خدمت کردن به مردم آزادشهر را داشتم اقداماتی صورت گرفت، که این اقدامات حاصل تلاش مجموعه هایی بود که جا دارد از استاندار محترم گلستان تشکر کرد.

وی افزود: این کارهایی که در شهرستان آزادشهر انجام شد، محصول کار جمعی است و همه به واسطه عملکرد دولت بوده، البته کارهایی نیز انجام نشده و یا کم کاری صورت گرفته که شاید تقصیر اینجانب و یا زمان، اجازه نداده است.اما انجام شده ها را بر خود می گیریم که از همه عزیران عذر خواهی می کنم.

شفائی گفت: تلاش هایی صورت گرفت تا شاخصه های شهرستان ارتقا پیدا کند؛ که در حوزه های بهداشت، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی کارهایی موفقی را انجام دادیم.

در ادامه سید رسول حسینی فرماندار جدید آزادشهر افزود: بنده مصمم هستم که از بودجه ابلاغی بخش کشاورزی که ۱۰ هزار میلیارد تومان است سهم استان و بخصوص شهرستان را بگیرم بنده تمام تلاشم را در راستای ایجاد یک سرمایه گذاری پایه دار، امنیت پایدار و اشتغال پایدار انجام می دهم و سعی می کنم آزادشهر را به زینت شهرهای استان تبدیل کنم.

در پایان این مراسم از حبیب شفائی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل و سید رسول حسینی به عنوان فرماندار جدید آزادشهر معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : معاونت سیاسی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1657
  • کد خبر : 41743