عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه فرماندار آزادشهر با سرمایه گذار بخش گردشگری


جلسه فرماندار آزادشهر با سرمایه گذار بخش گردشگری

جلسه فرماندار آزادشهر با سرمایه گذار بخش گردشگری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با سرمايه گذار بخش گردشگري در دفتر خود ديدار و گفتگو نمود.

در اين ديدارفرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تاکيد بر ظرفيت بالاي شهرستان در بخش گردشگري و وجود سرابهاي متعدد و نيز جاذبه ها و منظره هاي بسيار زيباي اين سرابها، جذب سرمايه و سرمايه گذاران در جهت توليد و اشتغال در اين بخش را لازم دانسته و گفت: هدف اصلي ما استفاده از پتانسيل بخشهاي مختلف شهرستان براي توليد و اشتغال است.

وي گفت :متاسفانه با وجود ظرفيت‌هايي که ما در بخشهاي مختلف نظير گردشگري، دامداري، شيلات، باغداري و... داشته ايم، نتوانسته ايم بطور قابل توجهي از اين بخش ها در جهت توليد و اشتغال استفاده نماييم.

وي ضمن تقدير از اين سرمايه گذار افزود: آقاي مهندس حسینی از آن دسته از همشهريان و سرمايه گذاران عزيزي هستند که نسبت به شهر خود عِرق دارند و دوست دارند در شهر خود سرمايه گذاري نمايند و جوانان مستعد اين خاک را که جوياي کار و اشتغال هستند، تامين نمايند.

فرماندار آزادشهر در ادامه، قول داد که از وي حمايت نموده و همکاري لازم را براي عملياتي کردن طرح هايشان داشته باشند و در اين راستا نيز ضمن هماهنگي با ميراث فرهنگي استان، جلسه ي در اوايل هفته در محل دفتر مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگريبراي بررسي و حل مشکلات اين طرح برگزار نمايد.



 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 494
  • کد خبر : 42741