عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلزارشهدای گنبد به مناسبت روز ارتش عطرافشانی شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

گلزارشهدای گنبد به مناسبت روز ارتش عطرافشانی شد

گلزارشهدای گنبد به مناسبت روز ارتش عطرافشانی شد

گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس به مناسبت بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی توسط فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان عطر افشانی شد.
دراین مراسم معنوی که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه روز پنجشنبه برگزار شد، رئیس عقیدتی سیاسی سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور گنبدکاووس درسخنانی با اشاره به اجر معنوی بالای شهادت نزد خداوند متعال، بر لزوم ادامه راه شهیدان تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین میردار گفت: امروز عزت و شرافت ایران اسلامی و همه موفقیت ها و دستاوردهای آن به برکت خون شهیدان، ایستادگی مردم و نیروهای مسلح تحت امر فرماندهی کل قوا است.
وی افزود: به برکت این عوامل، کشتی انقلاب اسلامی آرام آرام قله های عزت و کرامت را طی می کند.
حجت الاسلام میردار با یادآوری عوامل پیروزی انقلاب و اندیشه امام راحل و جانشین خلف ایشان اضافه کرد: وحدت کلمه در بین همه اقشار جامعه، اتکال به خداوند و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه سه عامل و رمز پیروزی و حفظ انقلاب در برابر توطئه های دشمنان اسلام است.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ و تقویت این عوامل تصریح کرد: دشمنان انقلاب تلاش زیادی برای ضربه زدن به این عوامل انجام می دهند که باید مراقب این توطئه ها باشیم

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 611
  • کد خبر : 44274