عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد


صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر درگنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و باحضور یگان های نمونه از ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی، هنگ مرزی در سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور این شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم که صبح روز یکشنبه برگزار شد، جانشین تیپ 230 شهید اسدالله متاجی گرگان، اعضای شورای تامین و برخی مسئولان شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس دراین مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برشمردن برخی ویژگی های این دو شهید والامقام از جمله تواضع و فروتنی، ساده زیستی و مردمداری، گفت: راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در دل عامه مردم، همین ویژگی ها بوده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، افزود: امروز امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهیدان است و نباید لحظه ای از نام، یاد و سیره این والامقامان غافل بود.
وی با قدردانی از تلاش ها و جانفشانی های نیروهای مسلح کشور در تامین امنیت، حفظ استقلال و اقتدار کشور، گفت: امروز نیروهای مسلح، عزیز ملت و نور چشم آنان هستند زیرا امنیت و آرامش موجود در اقصی نقاط این سرزمین و مرزهای آن، مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است.
کریمی اضافه کرد: امروز بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا و منطقه نمی توانند از استقلال، اقتدار و صلابت واقعی کشور ایران، به سادگی بگذرند.
وی، وجود تعامل و همدلی بین نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی کل قوا را یک برکت برای نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: به یقین وجود تعامل و همراهی در همه بخش ها و حوزه ها، منشاء خیر و برکت است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برخی خدمات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در این شهرستان، یادآور شد: همه این خدمات نشانه این است که دولت و کارگزاران آن با وجود مشکلات مالی، حتی یک لحظه نیز از خدمت به مردم غافل نیستند.
کریمی، افتتاح 208 طرح عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرای دو طرح عمرانی دیگر با مجموع 750 میلیارد ریال و اشتغالزایی 432 نفر در یکسال اخیر در گنبدکاووس را از مهمترین اقدامات دولت دانست و گفت: هفته دولت همچون دیگر مناسبت های ایام سال تنها یک نماد و فرصتی برای ارائه اقدامات و عملکردهای یک ساله دولت به مردم است.
وی همچنین عملکرد دولت در سه سال گذشته دربخش های مختلف درسطح ملی و بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای، افزایش ارتباط با کشورهای همسایه و دنیا، اجرای طرح تحول نظام سلامت، کنترل و کاهش نرخ تورم و حرکت به سمت رشد اقتصادی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: مجموعه این عملکردها امید به زندگی و آبادانی بیشتر را دل مردم زنده کرد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس بر پا شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 932
  • کد خبر : 24518