عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیاتی شدن طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی و اتمام پروژه های نیمه تمام


عملیاتی شدن طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی و اتمام پروژه های نیمه تمام

عملیاتی شدن طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی و اتمام پروژه های نیمه تمام

فرماندار گمیشان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید گفت: هر یک از دستگاه ها باید عملیاتی شدن طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام را در سال جاری در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در این جلسه با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) بیان داشت: رسول اکرم(ص) فرستاده ای که دین، اخلاق و کرامت انسانی را در دنیا و آخرت تکمیل کرد.

وی اضافه کرد: محبت به رسول اکرم(ص) برخواسته از دل و جان انسان ها است.

توماج در ادامه جلسه شورای اداری را از مهمترین جلسات برشمرد و افزود: در جلسه شورای اداری مهمترین مباحث، موضوعات و مسائل منطقه بحث و ارائه می شود.

وی بیان داشت: سیاست های ابلاغی از سوی دولت و سازمان ها باید توسط هر یک از ادارات به خوبی اجرایی و عملیاتی گردد.

رییس شورای اداری گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی در گروه همکاری و هماهنگی بین مردم و مسئولین است.

توماج اضافه کرد: بر اساس تاکیدات دولت و در راستای تحقق شعار سال، خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد توسط هر یک از ادارات ممنوع می باشد.

وی همچنین با تاکید بر تکریم مراجعه کنندگان در ادارات اظهار داشت: مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه هر یک از ما بعنوان کارگزاران نظام جلب رضایت مردم است.

رییس شورای اداری گمیشان افزود: حضور در بین مردم، شفافیت در کار و اطلاع رسانی اقدامات در جهت توسعه شهرستان و رفاه مردم از وظایف هر یک از مسئولین می باشد.

توماج همچنین اشتغال را از مهمترین مباحث و برنامه ها در کشور دانست و خاطر نشان کرد: شهرستان ظرفیت های متنوعی در حوزه ایجاد اشتغال دارد و همه باید زمینه فعال شدن این پتانسیل ها و حضور سرمایه گذاران را در منطقه فراهم کنند.

فرماندار در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت های اشتغالزایی شهرستان، شناسنامه اقتصادی برای هر یک شهرها و روستاهای سطح گمیشان تهیه خواهد شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 484
  • کد خبر : 44327