عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی وظیفه همه دستگاه ها می باشد

فرماندار گمیشان در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد؛

اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی وظیفه همه دستگاه ها می باشد

اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی وظیفه همه دستگاه ها می باشد

فرماندار گمیشان در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی وظیفه همه دستگاه ها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیر شیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه  باتبریک ایام ولادت رسول اکرم(ص) وگرامیداشت  یادوخاطره شهدا گفت: رسول الله (ص) شخصیت بزرگ ومنجی عالم بشریت است.

 وی با اشاره به ابعاد شخصیتی رسول خدا وحدت کلمه را ازتوصیه های پیامبر و تاکیدات امام ‌راحل و رهبرمعظم انقلاب دانست و افزود: حضرت محمد(ص) الگویی کامل برای مسئولین وخادمان نظام است.

توماج درادامه با اشاره به بدعهدی های آمریکا درخصوص تعهدات خود به ایران بیان داشت: این اقدامات نمی تواند در اراده نظام خللی ایجادکند.

فرماندارشهرستان گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود و با تاکید بر حضور فعال مدیران در جلسات اضافه کرد: شورای اداری، شورای تامین و کمیته برنامه ریزی را سه جلسه مهم در شهرستان می باشد.

رییس شورای اداری گمیشان اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را وظیفه تمامی دستگاه ها دانست واذعان داشت:همه باید براساس برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اقتصادمقاومتی را به خوبی در سطح شهرستان به خوبی اجرایی و مدیریت کنند.

وی ادامه داد: توسعه آبزی پروری خصوصاً میگو، گردشگری، ایجاداشتغال، تاسیس شهرک صنعتی گمیش تپه و توسعه شهرک صنعتی سیمین شهر، استقرارادارات از اولویت های مهم توسعه ای شهرستان می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین اجلاسیه 4000 شهید استان در 25 آذر در گرگان اظهار داشت: تاکنون در راستای این اجلاسیه و در جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار شده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 27996