عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ، محرک و زیرساخت اولیه توسعه در همه زمینه ها است

فرماندار گمیشان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

فرهنگ، محرک و زیرساخت اولیه توسعه در همه زمینه ها است

فرهنگ، محرک و زیرساخت اولیه توسعه در همه زمینه ها است

 فرماندار گمیشان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: فرهنگ، محرک و زیرساخت اولیه توسعه در همه زمینه ها است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان خاطر نشان کرد: فرهنگ، آداب و رسوم و سبک زندگی مردم منطقه در نوع خود کم نظیر بوده که باید ضمن حفظ آنها زمینه های لازم جهت گسترش در بین نسل های جوان توسط دستگاه های فرهنگی صورت پذیرد.

وی افزود: فعالیت ها و افتخارات هنرمندان شهرستان در عرصه های گوناگون باعث زیبایی و تحرک خاص منطقه شده و جلوه ای زیبا و ماندگار را بوجود می آورد.

توماج با اشاره به پروژه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری گمیش تپه و خانه فرهنگ سیمین شهر دو پروژه مهم حوزه فرهنگ و ارشاد در سطح شهرستان می باشد.

فرماندار گمیشان ادامه داد: بهره برداری از این پروژه ها باعث تقویت بنیه فرهنگی و هنری در منطقه شده و این اقدام ارزشمند مکانی جهت تقویت و حفظ فرهنگ خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار در خصوص برنامه های ویژه این اداره کل در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان گمیشان را بیان کرد.

در این دیدار بخشدار گلدشت نیز حضور داشت.

 

 


 

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 522
  • کد خبر : 47537