عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت برنامه های هفته دولت شهرستان علی آباد کتول با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار ومسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارضمن تسلیت شهادت حضرت امام رضا(ع)،گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به دستور جلسه پرداخت و اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد ، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.

وی افزود:دشمنان در طی 40سال گذشته واز صدر اسلام همه در صدد این بودند بی اعتمادی را بین مردم و دستگاه حکومتی و نظام ایجاد بکنند وخدا راشکر می کنیم دولت محترم تدبیرو امید تحت حمایت رهبری عظیم الشان تا به الان توانستند نقشه های دشمنان را نقشه برآب کنند.

هدایتی کتولی در این جلسه شهیدان رجایی و شهید باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد وافزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.

فرماندارگفت: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مد نظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت ، تبلیغات محیطی ، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، بازدید از طرح های عمرانی در شهرستان و … اشاره کرد.

نماینده عالی دولت ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت و رهبــری حکیمانه ولی امـر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هدایت می‌شود، بیان کرد: رهبـری، دولت و ملت یکی هستند و همه در راستای اعتلا و ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

در پایان حجت اسلام والمسلمین حسینی دبیر ستاد هفته دولت تاکید بر حضوروشرکت مدیران شهرستان در برنامه های هفته دولت کرد و از همه دستگاه های اجرایی خواست نسبت به چاپ بنر ازعملکرد چهارساله دولت وپروژه های خود اقدام نمایند.

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت  برگزارشد

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت  برگزارشد

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت  برگزارشد

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت  برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .