عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت صبح امروز با حضور احمد تجری مفرد فرماندار ، امام جمعه ، و مدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

م فرمانداردراین جلسه باتبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به دستور جلسه پرداخت و اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد ، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.

احمد تجری مفرد در این جلسه شهیدان رجایی و شهید باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد وافزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم و رسانه های گروهی قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.

تجری مفرد از مسوولان اجرایی این شهرستان خواست با توجه به سخنان رهبر انقلاب در خصوص معرفی کارهای شاخص و مستند سازی خدمات صورت گرفته و ارائه گزارش بین آحاد مردم جوابگوی مردم باشند. تا امید و آرامش را با بیان خود به جامعه و مردم منتقل کنند

فرماندارگفت: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مد نظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به تجدید میثاق با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هفته دولت ، تبلیغات محیطی ، دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، بازدید از طرح های عمرانی در شهرستان و … اشاره کرد.

تجری مفرد ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.
شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.

در پایان حجت اسلام والمسلمین حسینی دبیر ستاد هفته دولت تاکید بر حضوروشرکت مدیران شهرستان در برنامه های هفته دولت کرد و از همه دستگاه های اجرایی خواست نسبت به چاپ بنر ازعملکرد چهارساله دولت وپروژه های خود ونصب آن در جلوی اداره خود اقدام نمایند.


جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

 

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

 

جلسه شورای هماهنگی گرامیداشت هفته دولت برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .