عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس راه اندازی می شود

دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از سال تحصیلی جدید دانشگاه تقریب مذاهب ،دانشجو می پذیرد و ما آماده جذب دانشجو از داخل و خارج کشور هستیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی در همایش مدیران مدارس با موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس اظهار داشت: این دانشگاه با هدف تقریب و تقویت اتحاد و وحدت بین مذاهب مختلف و ضرورت تشکیل آن با توجه به اقوام و مذاهب مختلف در گنبدکاووس، از سال تحصیلی جدید، دانشجو می پذیرد.
وی افزود: دانشکده پرستاری و مامایی در حال پیگیری است و تلاش داریم دانشکده پزشکی را در گنبدکاووس ایجاد کنیم تا در کنار تجهیز و تکمیل دانشگاه فرهنگیان مجموعه کاملی از دانشگاه های مختلف را در شهرستان داشته باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در کنار دانشگاه ها و ایجاد و تجهیز آنها به جد به دنبال استقرار آنژیوگرافی و تکمیل تجهیزات درمانی قلب در شهرستان هستیم .
وی یادآور شد: مدیران مدارس سکاندار اصلی و مدیر اصلی پروژه مهر هستند و به رغم مشکلات مالی و تدارکاتی، با صبر و شکیبایی این وضعیت را تحمل کرده و توانسته با تلاش و کوشش فراوان آموزش و پرورش گنبدکاووس را شاخص استان گلستان نمایند که در حوزه های مختلف رتبه های بسیار عالی در سطح کشور داشته باشد.
کریمی تاکید کرد: در حال حاضر 25 مدرسه در گنبدکاووس توسط خیرین در حال ساخت است و این چنین ظرفیتی در کل استان بی نظیر می باشد و باید از این ظرفیت ها در جهت صحیح و درست استفاده شود.
کریمی اظهارکرد: در کنار اولویت ها و پروژه هایی که در دستور کار داریم،  حوزه آموزش و پرورش نیز از اولویت های اصلی ماست و تلاش داریم تا در این حوزه نیز با توجه به گستردگی وسعت و تعداد جمعیت اقدامات موثری انجام دهیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پروژه های هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت امسال 519 پروژه با اعتبار 268 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شد که از این تعداد 491 پروژه قابل افتتاح و 28 پروژه قابل کلنگ زنی بود.
وی ادامه داد: اعتبارات هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته 168 درصد رشد داشته و امسال با 519 پروژه هفته دولت 564 اشتغال ایجاد شده که 15 درصد اشتغال استان را ایجاد خواهیم کرد.
کریمی گفت: علاوه بر اعتبارات هفته دولت، طی 11 ماه گذشته، در شهرستان گنبدکاووس  یکهزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است که از این میزان، حدود400 میلیارد تومان در جاده نفت بوده است که با تصویب منطقه آزاد تجاری این میزان افزایش خواهد یافت.  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در سطح استان گلستان توسط بخش خصوصی یکهزارو 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که از این مبلغ یکهزار میلیارد تومان در گنبدکاووس ، 800 میلیارد تومان در 13 شهرستان استان گلستان بوده و این نشان دهنده ظرفیت ها و قابلیت های این شهرستان می باشد.  

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 49994