عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.


همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.

همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.

حمیدی فرماندار کلاله در همایش دهیاران شهرستان تصریح کرد:اطلاع رسانی مناسب به روستاییان در خصوص استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی توسط دستگاهای متولی می تواند در ایجاد اشتغال و افزایش تولید اثر گذار باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;همایش دهیاران شهرستان کلاله با حضور حمیدی فرماندار و معاون مدیر کل کار و رفاه استان و اعضا ستاد اشتغال شهرستان در سالن ارشاد کلاله برگزار گردید
فرماندار کلاله با اشاره به تعهد اشتغال برای ۱۵۱۰ نفر در شهرستان‌گفت:در حال حاظر ۳۱۳ پرونده اشتغال با اشتغال زایی ۵۹۹ نفر به بانک های عامل شهرستان ارسال گردیده و در حال پرداخت تسهیلات می باشد.
وی در ادامه افزود:تا به امروز ۱۳۳ پرونده با مبلغ ۸.۵ میلیارد تومان در سامانه ( رصد اشتغال کشور) ثبت شده و ۲۰۴ نفر به اشتغال پایدار رسیده اند.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از راهکار های ضربتی برای مقابله با بیکاری طرح مشاغل خانگی است که با مزایایی که دارد (پاییم بودن سرمایه اولیه، ریسک بازگشت سرمایه) می تواند در مدت کوتاهی به ثمر نشسته و بخشی از هزینه های معیشت خانوار را تامین کند.
فرماندار کلاله در پایان خبر از تفاهم نامه ای جدید با بنیاد مسکن استان داد و گفت:هر دهیاری که نسبت به زیر سازی معابر روستا اقدام کند و مورر تایید باشد،بنیاد مسکن موظف است با هزینه خود اسفالت آن را نیز انجام دهد.
معاون مدیر کل استان هم در این همایش اظهار داشت:۱۹۶۷ طرح به میزان ۱۲۵ میلیارد تومان به استان معرفی گردیده که ۷۷ درصد از اعتبارات پرداخت شده و استان گلستان رتبه چهارم را در پرداخت تسهلات به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه افزود:بانک های عامل با مردم تعامل کنند و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی پیشرو باشند.
گفتنی است در این همایش دهیاران مشکلات مردم روستاها را در عدم دریافت تسهیلات اشتغال روستایی به مدیر مربوطه مطرح کردند و با حضور فرماندار شهرستان مشکلات بررسی و حل شد.

همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.

 

 

همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.

 

 

همایش دهیاران کلاله با محوریت اشتغال شهرستان برگزار شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 396
  • کد خبر : 50719