عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول منصوب شد


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول منصوب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول منصوب شد

طی مراسمی با حضور فرماندار علی آباد کتول، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان منصوب شد.

 

در این مراسم، "هومن هادیان" به سمت رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول منصوب و از زحمات "جعفر کرامتی" به عنوان ریس قبلی این اداراه تجلیل شد.

احمد تجری فرماندار علی آباد کتول در این مراسم گفت: رکود و تورمی که استکبار جهانی برای کشور ما به وجود آورده است خوشبختانه با تلاش و مقاومت مردم و همت مسئولان با درایت دولت تدبیر وامید این مشکلات و موانع در مسیر برطرف شدن قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم که تدابیر دولت به ویژه در حوزه لایحه خروج از رکود بتواند کشور و استان و شهرستان ما را از وضعیت کنونی خارج کرده و انشاالله شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.

فرماندار علی آباد کتول خاطرنشان کرد: شهرستان علی آباد کتول جاذبه های بسیاری از جمله آبشار زیبای کبودوال را دارد که امیدواریم از این جاذبه ها بتوانیم جهت توسعه هرچه بیشتر شهرستان به خصوص در حوزه صنعت معدن و تجارت استفاده کنیم.

تجری گفت: امیدواریم با همکاری مستمر در حوزه توسعه سرمایه گذاری، اشتغال، تنظیم بازار و حفظ آرامش در بازار به موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

 

هومن هادیان رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول هم گفت: برنامه های زیادی را در جهت توسعه شهرستان در نظر گرفته ایم که با زمانبندی به اجرا در خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه استفاده از فرصت های موجود می تواند برای ما مزیت باشد افزود: شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تلاش درجهت رفع مشکلات آنها، شناسایی ظرفیت ها و توسعه ظرفیت واحدهای صنعتی، تشکیل کمیته مشورتی در حوزه های مختلف بازرگانی و صنعتی جهت رفع مشکلات و توسعه سرمایه گذاری و استفاده از توان خانه صنعت معدن و تجارت و شبکه های توزیع از جمله برنامه های فرا روی مااست.

هادیان همچنین خاطرنشان کرد: همواره در راه مسئولیتی که بردوش گرفته ایم تلاش خواهیم کرد تا با تعامل اتاق اصناف شهرستان قانون نظام صنفی را به خوبی اجرا نماییم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .