عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان علی آباد کتول


برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان علی آباد کتول

برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان علی آباد کتول

 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان علی آباد کتول با حضور فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان،جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ، هومن هادیان رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، مدیران کارخانه ها وصنایع شهرستان و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی ذیربط و مدیران بانک ها درمحل سالن اجتماعات فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد .

در این جلسه فرماندار علی آباد گفت : بانکها باید در رفع موانع از سر راه صنایع همکاری نموده و در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بزرگ،کوچک و متوسط اهتمام داشته باشند .

وی افزود : حمایت از واحدهای تولیدی وجلو گیری از تعطیلی آنها و بررسی علل رکود یا توقف واحدهای تولیدی و همچنین رفع موانع مربوط به اشتغال و بررسی اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی اولویت اول است و وظیفه ماست که مشکلات تولید کنندگان را رسیدگی نمائیم.
تجری مفرد اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با تمام توان خود به خدمت رسانی و همکاری با صاحبان صنایع در راستای اشتغالزایی هر چه بیشتر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اهتمام داشته تامشکلات تولید کنندگان را رفع نماید چرا که اعتقاد دارد با برخورد غیر کارشناسانه با مشکلات نه تنها مشکلات حل نمیشود بلکه مشکلی به مشکلاتشان اضافه خواهد شد.

هادیان ریس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول نیز گفت : درشهرستان علی آباد کتول،92واحد صنعتی وتولیدی وجود دارد که تا کنون تعداد 77 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک ها معرفی شده اند و متاسفانه 5واحد بیشتر موفق به دریافت وام نشده اند.

وی افزود: موضوع این جلسه دادن تسهیلات برای خروج ازرکود درراستای اقتصاد مقاومتی به واحد های صنعتی و تولیدی که به هردلیل دارای مشکل بوده اند می باشد.

در ادامه جلسه صاحبان واحدهای تولیدی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که در پایان موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی ، درخواست سرمایه در گردش ، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات کارگروه اتخاذ گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 26536