عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جشنواره وحدت اقوام به صورت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

فرماندار آزادشهر در دیدار امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن شهرستان:

اولین جشنواره وحدت اقوام به صورت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

اولین جشنواره وحدت اقوام به صورت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

نشست هم اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این دیدار ضمن تشکر از حضور امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن و عرض تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبر صلح و دوستی گفت: یکی از درس های مهم سیره نبوی اخلاق و برادری امت اسلام است و در این روزها که همه ما عزادار رحلت پیامبر اسلام هستیم این نشست با تاثی از زندگی حضرت محمد(ص) و در راستای وحدت و همدلی هر چه بیشتر همه اقوام در زیر سایه اسلام و ایران انجام می شود.
وی افزود: ائمه مکرم جمعه یک ظرفیت بالا و ارزشمندند و معتقدم در سایه همدلی و همراهی با این بزرگواران می توان به تعالی شهرستان کمک کرد.
سید رسول حسینی مردم داری را یک اصل مهم و اساسی در نظام دینی دانست و بیان کرد: بزرگترین افتخار برای یک مسئول در کنار مردم بودن است و باید ارتباط مستمر با مردم با قوت حفظ شود. البته در کنار مردم بودن باید توام با گوش دادن به درد و دل ها و پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای احقاق حقوق آنها باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر به همدلی مثال زدنی شیعه و سنی در آزادشهر اشاره و اظهار داشت: وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشورمان موجب تداوم امنیت و عزت و اقتدار شده و باید همه قدردان این نعمت همدلی و اتحاد باشیم.
حسینی فرماندار از برگزاری جشنواره وحدت اقوام خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی مقامات استانی در صددیم اولین جشنواره وحدت اقوام در استان گلستان را به صورت پایلوت در شهرستان آزادشهر برگزار نماییم.
در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر با تشکر از برگزاری جلسه فوق خواهان تلاش هر چه بیشتر مسئولین برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم به ویژه در بحث مسائل اقتصادی شدند.
در ادامه مولوی گرگیج امام جمعه اهل تسنن آزادشهر، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه نگین شهر و حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل تسنن نگین شهر نکته نظرات خود برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان، حل مشکلات مردم و ... بیان نمودند.
لازم به ذکر است در ابن جلسه لاری کمان معاون فرماندار و عبدی مسئول سیاسی و امنیتی فرمانداری در این جلسه حضور داشتند.
 

اولین جشنواره وحدت اقوام به صورت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

 

اولین جشنواره وحدت اقوام به صورت استانی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 553
  • کد خبر : 53210