عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

در جلسه فرماندار با کارآفرینان مطرح شد:

60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

صبح امروز 21 آبان ماه، با دعوت فرمانداری شهرستان آزادشهر جمعی از کارآفرینان با حضور در فرمانداری، مشکلات و نیازمندی های خود را با فرماندار و معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان نمودند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه کارافرینان را صاحبان اصلی تولید و اشتغال نامید و با ذکر آمار اشتغال شهرستان گفت: تا به امروز تعهد اشتغالی که مجموعه شهرستان آزادشهر در ابتدای سال در باب ایجاد اشتغال پایدار برای خود ایجاد کرده است، خوشبختانه تا به امروز با کمک کارافرینان و تولیدکنندگان شهرستان 60درصد از تعهد داده شده محقق شده است و با جدیت پیگیر هستیم تا تعهد اشتغال 100 درصدی را در پایان سال داشته باشیم.
فرماندار ضمن گلایه از اطاله جواب دهی استعلامات ادارات گفت: در زمینه جواب استعلامات تولیدکنندگان و کارافرینان گلایه به حقی دارند که گاهی اوقات جواب یک استعلام ساده یک ماه طول میکشد که در این زمینه طبق دستوری به اعضای شورای اداری شهرستان تسریع در جواب استعلامات خواسته خواهد شد.
در ادامه بی باک معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مساله اشتغال در اوضاع کنونی کشور، آن را اصلی ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب و مسؤولان دولت تدبیر و امید عنوان نمود و افزود: امروز نه فقط یک نهاد و سازمان بلکه باید همگان  برای رونق مساله اشتغال تلاش نمایند.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حوزه ، از اجرای دو طرح مهم اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در سطح کشور خبر داد و افزود: برای اجرای این دو طرح بزرگ تسهیلات ارزان قیمتی جهت صاحبان طرح تخصیص داده شده است.
در ابتدای این دیدار کارآفرینان شهرستان مشکلات و دغدغه های خود از جمله همکاری بیشتر بانک های عامل، نعامل مثبت ادارات صنعت، معدن و تجارت و تامین اجتماعی، افزایش سطح تسهیلات اعطایی برخی از رسته های شغلی، همکاری بیشتر جهادکشاورزی در تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی و حمایت از کشاورزان را بیان و از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و برخی از بانک های عامل در راستای همکاری و تعامل در پرداخت به موقع تسهیلات تشکر کردند.

60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

 

60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است

 

60 درصد تعهد اشتغال امسال شهرستان آزادشهر محقق شده است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 53357