عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان:

شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر برگزار شد

شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر برگزار شد

مجمع خیرین سلامت شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، رییس و اعضای مجمع خیرین سلامت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از رحمات و تلاش های مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: یکی از راه های استفاده درست و اصولی از ظرفیت خیرین شهرستان و استان در بحث بهداشت و درمان است که خیرین گرامی در این زمینه به جهت تامین سلامت جامعه پیش قدم هستند.

حسینی فرماندار در ادامه تصریح کرد: نیاز است شورای خیرین سلامت حوزه های عملکردی خود را گسترش دهد و عضوگیری از قشرها و بخشهای مختلف را با هدف افزایش مشارکت جامعه در دستور کار خود قرار دهد.

وی اطلاع رسانی مطلوب به منظور جلب مشارکت خیرین را ضروری دانست و افزود: شناسایی دقیق خیرین شهرستان و لزوم ارتباط گیری موثر و تعامل دوجانبه شورای خیرین و شبکه بهداشت و درمان برای تکمیل طرح های بهداشتی و درمانی مورد نیاز است و تکیه تنها به اعتبارات دولتی جوابگوی حجم درخواست ها و نیازها نمی باشد.

فرماندار و رییس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: انشالله به یاری دولت و مجموعه خیرین مرکز جامع سلامت شهری آزادشهر در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

در ادامه گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر گفت: شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر یکی از فعال ترین و پا به کارترین شوراهای خیرین سلامت استان است و امیدوارم با همکاری خیرین هر چه زودتر ساختمان ستاد و مرکز خدمات جامع سلامت شهری یک ساخته و تکمیل گردد.

در ابتدای این دیدار ذاکری رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان آزادشهر گزارشی از فعالیت ها و اقدامات، مبالغ جمع آوری شده و محل هزینه کرد آنها ارائه نمود.

 

شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

شورای خیرین سلامت شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 509
  • کد خبر : 53494