عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همکاری ۱۵۰۰ خَیِر با مجمع خیرین سلامت گلستان/ تامین ۲۰۰ میلیارد کمک نقدی

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان:

همکاری ۱۵۰۰ خَیِر با مجمع خیرین سلامت گلستان/ تامین ۲۰۰ میلیارد کمک نقدی

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: در مجمع خیرین سلامت استان گلستان بیش از یکهزار و ۵۰۰ خَیِر به طور مستقیم با ما همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون گلستان ؛ علی بزرگمهر درنشست هم اندیشی خیرین استان ودر دیدار با فاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون گلستان ، رسول گرگیج رئیس و اعضای مجمع خیرین انتقال خون گلستان ، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر گرگان ، تعدادی از اعضای شورای مرکزی شورای سیاستگذاری مجمع فرهیختگان ، فعالین اجتماعی و سلامت و خبرنگاران که درروزسه شنبه 17 آبان ماه درانتقال خون گستان برگزار شد اظهار کرد: در مجمع خیرین سلامت استان گلستان بیش از یکهزار و ۵۰۰ خَیِر به طور مستقیم با ما همکاری می کنند.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت گلستان تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های نقدی تامین و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده است.

بزرگمهر افزود: این کمک ها صرف ساخت خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت و تجهیز آنها، بیمارستان، مراکز دیالیز و خرید تجهیزات پزشکی شده است.

وی در ادامه بیان داشت: خدمات قابل توجهی در مجمع خیرین انتقال خون طراحی شده است که اثرات مثبت آن را در آینده خواهیم دید.

بزرگمهر گفت: پروسه اهدا تا تزریق خون به بیمار به ظاهر ساده تلقی می شود اما امکاناتی می خواهد که متاسفانه ما در استان تجهیزات خوبی نداریم و تجهیزات موجود پاسخگوی شرایط فعلی نیست.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان در پایان گفت: انتقال خون نیز به همه کسانی که تمکن مالی دارند احتیاج دارد زیرا گلستان فاقد تجهیزات خوب و کامل در این بخش مهم که با سلامت جامعه سر و کار دارد، است.

گفتنی است بعد از برگزاری این مراسم از واحدهای فنی این اداره کل بازدید بعمل آوردند .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل انتقال خون گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .