عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی جمعی از بانوان شهرستان آزادشهر با فرماندار


نشست صمیمی جمعی از بانوان شهرستان آزادشهر با فرماندار

 

جمعی از بانوان شهرستان آزادشهر در قالب کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این نشست، فرماندار آزادشهر گفت: اعتقاد داریم همه نیروهای جامعه باید به میدان بیاید تا ‌توسعه پایدار شکل بگیرد.‌ او با تأکید بر مفهوم توسعه پایدار گفت: لازمه هر توسعه‌ای ایفای نقش از سوی همه اقشار جامعه است.

حسینی فرماندار با اشاره به زنان فعال عرصه‌های مختلف گفت: از مسئولیت شانه خالی نکردن جای تبریک دارد.‌او بابیان اینکه عدم مشارکت سبب تأخیر در توسعه می‌شود گفت: مشارکت اجتماعی به نشاط و پویایی ختم می‌شود.

ایشان با بیان اینکه توسعه با نقش آفرینی تمامی اقشار شکل بگیرد افزود: زمانی می‌توانید موفق باشید بسترسازی کنید که مطالبه گری بیشتری داشته باشید.‌

او با طرح این سؤال که آیا تناسبی بین میزان حضور زنان در دانشگاه و به‌کارگیری آن‌ها وجود دارد گفت: هرچقدر دیرتر این تناسب ایجاد شود انباشت انتظارات و مطالبه‌ها زیاد می‌شود.

فرماندار آزادشهر استفاده از ظرفیت زنان به‌عنوان پنجاه‌ درصد جامعه را ضروری عنوان کرد و گفت: در صورت عدم به‌کارگیری آن‌ها اشتغال و اقتصاد تحت شعاع قرار می‌گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه‌های اشتغال و جوانان را در دستور کار خود دارد گفت: به‌زودی کارگروه اشتغال را با افراد فعال بخش خصوصی و نمایندگان تمام دستگاه‌هایی که در اشتغال مؤثر هستند تشکیل می‌دهیم.

او سپس با اشاره به اعتقاد دولت روحانی درزمینه مسائل زنان گفت: باید در توانمندسازی زنان، تشکیل تعاونی و استفاده از فرصت و توانایی‌های مختلف در روستاها حرکت کرده و گام‌های مؤثر برداشت.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 360
  • کد خبر : 54732