عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

فرماندار گالیکش در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان:

در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

فرماندار گالیکش در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان گفت: با توجه به اینکه سازمان‌های مردم نهاد با شناخت مشکلات و موضوعات مردم در جامعه، در حال ارائه خدمت به آنها هستند، استفاده از ظرفیت سمن‌ها در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اتاق فکرها ضروری است، چرا که شناخت و احصاء شاخص‌ها و موضوعات مختلف از نیازهای اساسی هر جامعه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، مایلی فرماندار شهرستان ظهر دوشنبه (29 بهمن ماه) در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی گفت: مباحث اجتماعی و فرهنگی از مسائل جدی و قابل تأمل بوده و از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید نیز همین موضوعات اجتماعی و فرهنگی مخصوصأ آسیب‌های اجتماعی است.

مایلی گفت: از آنجا که کشور در دنیای امروز در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته، لذا باید همه گروه‌ها در جهت ایجاد جو وحدت و همدلی در جامعه تلاش کرده و مردم را به آینده این نظام و مملکت امیدوار کنند. بر همین اساس تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند با یک نوع همدلی در همه حیطه‌ها پای کار باشند.

وی افزود: رسالت کارگروه های اجتماعی و فرهنگی باید بر مبنای یک کار دلی و مودت باشد تا موفقیت‌های بیش از پیش را نتیجه دهد. چرا که هر زمان کارها بر اساس یکدلی و وفاق بوده است، قطع به یقین شاهد موفقیت و کامیابی در آن امور بوده‌ایم.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در جهت یکسان‌سازی گفتمان و پرهیز از صرفأ گزارش کار تلاش نمایند و نقاط ضعف را شناسایی و در جهت تقویت آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی و مقام قضایی باید در جهت صیانت از خانواده‌ها اقدامات سازنده‌ای را در پیش گیرد.

مایلی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از فعالیت‌های جزیره‌ای و تک‌محوری خارج شوند و بر اساس یک الگو و سند راه گام بردارند لذا شایسته است در جهت تدوین و برنامه‌ریزی این اسناد راه عمل کنند.

فرماندار گالیکش با اشاره به فرا رسیدن عید و تعطیلات نوروز، تأکید کرد: برای معرفی و شناساندن همه ظرفیت‌های شهرستان گالیکش بعنوان نگین گردشگری گلستان و ورودی استان، که سهم بسزایی در معارفه گلستان دارد، باید تلاش همه جانبه صورت گیرد و از طریق تهیه بروشورهای فرهنگی، معرفی مکان‌های گردشگری و تفریحی، برپایی نوروزگاه‌ها و برگزاری جشن‌های متنوع بر اساس آداب و سنن این منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت انجام کارهای خوب و اثرگذار تلاش نموده و نسبت به برگزاری جلسات کارگاهی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت های موجود با تشکیل اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه ورز اقدام کنند.

در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

 

در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

 

در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده گردد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 57733