عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با ریاست حمیدی فرماندار و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری کلاله برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار کلاله در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان گفت:در راستای ایجاد شور و نشاط بین شهروندان، معرفی ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی، گردشگری به مسافران، معرفی سنت ها، آداب و رسوم روستاها؛نوروزگاه در بخش های مختلف شهرستان برگزار می گردد.
فرماندار کلاله با تأکید بر اینکه باید بستری نو برای جذب گردشگران در شهرستان ایجاد کنیم، افزود:اتاق ستاد خدمات سفر در فرمانداری راه اندازی می شود تا تمامی اعضا ستاد اقدامات خود را در چهارچوب وظایف تعریف‌شده انجام و تمامی موضوعات در ایام تعطیل بررسی گردد.
وی با بیان اینکه ۴ مدرسه ۳۶ کلاسه در سطح شهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است؛ گفت:تمامی خانه‌های مسافر ساماندهی و مجوزدار شوند و با کسانی که بدون مجوز فعالیت می کنند برخورد و جمع آوری گردد.
حمیدی بابیان اینکه دفترچه راهنمای مسافر باید برای شهرستان کلالهط تدوین شود، گفت:تمامی مسیر ها و جاذبه های گردشگری شهرستان باید در نقشه طراحی و توسط اکیپ هلال احمر مستقر در ورودی شهر به دست مسافران نوروزی برسد.
فرماندار کلاله در ادامه تاکید کرد:تمامی تعرفه های بوم‌گردی باید با قیمت مصوب در محل بوم گردی نصب گردد و شهرداری نسبت به زیبا سازی، لکه گیری معابر و روکش آسفالت شهر اقدام نماید.
رییس ستاد خدمات سفر کلاله در پایان گفت:با توجه به تراکم حضور مسافرین نوروزی در مسیر خالد نبی؛ اقدامات لازم جهت اورژانس هوایی( بالگرد) در کلاله صورت گیرد.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 774
  • کد خبر : 57939