عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست رییس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با تعدادی از اعضای کمیته ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان


برگزاری نشست رییس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با تعدادی از اعضای کمیته ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان

برگزاری نشست رییس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با تعدادی از اعضای کمیته ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان

 در راستای هماهنگی و برنامه ریزی اسکان مسافران و گردشگران نوروز 97 نشست رییس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان با تعدادی از اعضای کمیته ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان، در راستای هماهنگی و برنامه ریزی اسکان مسافران و گردشگران نوروز97 نشست یاسر قندهاری رییس این اداره و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان با تعدادی از اعضای کمیته ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان با حضور رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان، رییس جامعه هتلداران استان، دبیر ستاد اسکان، آموزش و پرورش، مجری خانه مسافر استان گلستان و کارشناسان مربوطه در اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان برگزار شد.

در این نشست قندهاری ضمن خیر مقدم و تبریک ایام مبارک دهه فجر با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز 97 برگزاری این جلسه را با اعضای ستاد اسکان خدمات سفر شهرستان گرگان مهم خوانده و هدف از این نشست را برنامه ریزی و هماهنگی جهت آماده نمودن مراکز اقامتی و پذیرایی(هتل ها، مهمانپذیرها، ستاد اسکان فرهنگیان، خانه های مسافر و ...) جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مسافران و گردشگران با تعامل و همکاری همه دستگاه های مربوطه بیان کرد.

وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران میتوانند مبلغان خوبی برای معرفی شهر گرگان به سایر شهرها و استان های کشور ، اظهار داشت: از این رو ما باید با تلاش و همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین دستگاه های مربوطه یک مسیر مهم را به سمت رسیدن به یک هدف مشترک که ماندگاری مسافران و گردشگران در شهرستان می باشد را طی کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان، رسیدن به این هدف را گامی جهت رسیدن به اشتغال پایدار، درآمدزایی، معرفی جاذبه ها، توسعه صنایع دستی و گردشگری شهرستان و .... بیان کرد.

قندهاری در پایان تصریح کرد: همه تلاش ما در ستاد خدمات سفر  شهرستان گرگان این است که مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش از شهر گرگان رفته و مبلغی خوبی برای جذب سایر گردشگران به شهرستان باشند.

از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه را می توان به برنامه ریزی جهت ساماندهی متقاضیان خانه های مسافر در سطح شهرستان جهت اخذ مجوز از مجری طرح و اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان در راستای برقراری امنیت مسافران و گردشگران، توزیع بروشورها و کتابچه های تبلیغاتی معرفی جاذبه های شهرستان بین پایگاه های اطلاع رسانی و ایستگاه های نیروی انتظامی و اسکان مسافر در سطح شهرستان جهت در اختیار قرار دادن به مسافران و گردشگران، برگزاری دوره های آموزشی نحوه برخورد با گردشگران و معرفی جاذبه ها ویژه کارکنان نیروی انتظامی و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان، اطلاع رسانی کامل آدرس، تلفن، هزینه و ... هتل ها و خانه های مسافر شهرستان توسط ستاد اسکان آموزش پرورش به مسافران و گردشگران و ... اشاره کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .