عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح های اجتماعی باید رویکرد مردمی داشته باشد

معاون فرماندار گمیشان:

طرح های اجتماعی باید رویکرد مردمی داشته باشد

طرح های اجتماعی باید رویکرد مردمی داشته باشد

معاون فرماندار گمیشان گفت: طرح های پیشگیرانه اجتماعی باید با هدف گرفتن آسیب های اجتماعی به دنبال همراهی و مشارکت مردم برای اجرای آن باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سیدعلیرضا حسینی در نشست هماهنگی پیگیری طرح های پیشگیرانه اجتماعی شهرستان گمیشان خاطر نشان کرد: استفاده از توانمندی بخش های غیر دولتی می تواند علاوه بر پیشبرد طرح ها در افزایش نقش مردم برای اجرای بهتر طرح های اجتماعی تاثیرگذار باشد.
وی افزود: اعتبارات حوزه اجتماعی حمایتی هستند و کمک خواهد کرد تا مسیر طرح های مرتبط با موضوعات اجتماعی هدفمند و موثرتر به سرانجام برسد.
حسینی ادامه داد: اعتبار 3 میلیارد ریال برای شهرستان گمیشان در حوزه فرهنگی و اجتماعی از سوی وزارت کشور تخصیص داده شده است.
معاون فرماندار گمیشان خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده این اعتبارات در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ایجاد بازارچه دائمی عرضه محصولات سنتی و محلی اقشار آسیب پذیر، زنان سرپرست خانوار در معرض آسیب و کودکان کار و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) و برگزاری جشنواره های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد نشاط اجتماعی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان انجام خواهد شد.
در این جلسه معاون مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری، بخشداران و مسئولین متولی شهرستانی نیز حضور داشتند.

طرح های اجتماعی باید رویکرد مردمی داشته باشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 377
  • کد خبر : 58174