عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح کتابخانه سیار در روستای قلی تپه شهرستان گالیکش


افتتاح کتابخانه سیار در روستای قلی تپه شهرستان گالیکش

 در آخرین روز از دهه مبارک فجر، کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

 حسن خسروی فرماندار شهرستان در این مراسم گفت : کانون در رشد فکری کودکان تاثیر بسزایی دارد و بستر و زمینه هدایت فکری آنان را پایه ریزی می‌کند.

فرماندار گالیکش افزود: کانون پرورش فکری با سابقه ی چندین ساله، پیشتاز کانون‌هایی است که آثار مثبتی در فرهنگ و هنر داشته و دارای فعالیت‌های ارزشمند در راستای تنویر افکار کودکان و گرایش آنها به کتاب و کتابخوانی می باشد.

وی با بیان این که خلأهایی در سطح روستاها وجود داشته است، افزود: با افتتاح کتابخانه سیار روستایی خلائی که وجود داشت پوشش داده شد.

خسروی بااشاره به اینکه معتقدیم افراد صاحب منسب فعالیت‌های فرهنگی خود را در کانون شروع کرده اند گفت: کانون فعالیت های خود را در راستای هدایت فکری کودکان اجرایی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی نیز گفت : کانون، کتاب و کتابخوانی تعالی فکری را به وجود می آورد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشد فکری کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد و رابطه بین کودکان و اولیا برقرار می‌کند.

وی اظهار داشت: افتتاح کتابخانه سیار روستایی امکان دسترسی را در نقاط مختلف کشور که امکان ساخت کتابخانه نیست مهیا ساخته است.

وی افزود: هدف فعالیت کتابخانه سیار روستایی این است که کتاب ها در روستاها دست به دست بچرخد و باعث دوستی در بین کودکان شود.

وی در پایان سخنانش اذعان داشت: کمبود سطح و ساعت کتابخوانی در کشور موج میزند و کانون این امکان را به وجود آورده است که این کمبود جبران شود.

در پایان مراسم این کانون توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان گالیکش افتتاح شد.

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1794
  • کد خبر : 6321