عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار رامیان


دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار رامیان

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار رامیان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با استیری فرماندار رامیان در محل دفتر کار وی دیدار و در خصوص مسائل کانون گفتگو نمود.
 استیری فرماندار رامیان در این دیدار ضمن ابراز تقدیر و تشکر خود از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بر اهمیت ویژه نقش دستگاههای فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل هوشمند، با مهارت، پرسشگر و آگاه تاکید نمود و افزود: ما باید نسلی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که در برابر چالشها و آسیب‌های اجتماعی حل مسأله داشته باشد و آگاهانه از این آسیب‌ها دوری نماید.
 وی در ادامه از کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان خواست تا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی موثر همکاری های لازم را داشته باشند.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار به نقش فعالیت‌های کانون در ارتقای سطح رشد فرهنگی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سطح مطالعه و فعالیتهای دانش بنیان در شهرستان تاکید نمود.
 شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رامیان دارای ۲ مرکز ثابت در شهرهای رامیان و دلند و یک کتابخانه سیار روستایی می باشد که این کتابخانه سیار روستایی با هدف ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی کودکان مناطق محروم ۱۰ روستای شهرستان را تحت پوشش فعالیت‌های خود دارد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 509
  • کد خبر : 91841