عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکلیف ساخت غسالخانه جدید در گنبد ظرف یک هفته آینده مشخص می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

تکلیف ساخت غسالخانه جدید در گنبد ظرف یک هفته آینده مشخص می شود

تکلیف ساخت غسالخانه جدید در گنبد ظرف یک هفته آینده مشخص می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد: حداکثر ظرف یک هفته آینده تکلیف ساخت غسالخانه در محدوده امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس مشخص می شود.
مهندس حمیدی در جلسه تعیین تکلیف غسالخانه گنبدکاووس که با حضور نمایندگان اوقاف و امور خیریه ، بنیاد علوی و مسوولان شهرداری گنبدکاووس برگزار شد، افزود: ساخت غسالخانه در محدوده امامزاده یحیی بن زید (ع) برای گنبدکاووس ضروری است و بنیاد علوی یااوقاف و امور خیریه باید حداکثر ظرف یک هفته آینده زمین مورد نیاز برای ساخت آن را در محدوده امامزاده یحیی بن زید (ع) به شهرداری واگذار کند .
وی گفت: از سال گذشته شورای اسلامی شهر و شهرداری اعتباری ویژه ای را برای احداث غسالخانه جدید متناسب با نیازهای امروزی هم برای برادران اهل تشیع و هم اهل تسنن پیش بینی کرده اند و آماده اجرای عملیات ساخت آن هستند اما مشخص نشدن زمین مانع آغاز بکار شهرداری شده است.
عبدالمجید قزلجه شهردار گنبدکاووس نیز در این جلسه از آمادگی ساخت غسالخانه از سوی شهرداری خبر داد و گفت: در صورت واگذاری زمین ، غسالخانه حداکثر ظرف مدت شش ماه آماده تحویل خواهد شد .
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: غسالخانه برای آسایش مردم و نزدیک بودن با آرامگاه باید در محدوده امامزاده یحیی بن زید (ع) احداث شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی افزود: برای واگذاری زمین برای احداث غسالخانه مسوولان اوقاف و امور خیریه و بنیاد علوی همکاری کنند تا هر چه زودتر امکان ساخت برای شهرداری فراهم شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1040
  • کد خبر : 9211