عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری؛

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان،دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با حضور فرماندار،مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری،معاون فرماندار،بخشداران ،امام جمعه خواجه نفس ومسئولین دستگاههای اجرایی ونهادها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گمیشان برگزار گردید.

رئیس شورای اداری شهرستان گمیشان به پروژه میگو  اشاره کرد و افزود:این پروژه یکی از فرصتهای برتر شهرستان درزمینه رونق اقتصادی واشتغال می باشدکه حدود هزارهکتار برای اشتغال بومیان شهرستان گمیشان اختصاص داده شده است وعاملی که اشتغال شهرستان گمیشان را نجات میدهد پروژه میگو است که بعنوان یک اشتغال پایدار و توانمند مد نظر مسئولین است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گمیشان در بخش دیگر از سخنان خود به استقرار ادرات در سال 94 اشارکرد وتاکید نمود:یکی از دغدغه های ما بحث تامین آب شرب روستاها وسیمین شهر هست که برای شهرستان بسیار نگران کننده است این موضوع را پیگیری کنیم که مشکل وگره کار کجاست تا بتوانیم مشکل را حل کنیم.

وی درادامه تاکید نمود:مدیران اجرایی بطور جد پروژه های عمرانی را پیگیری نمایند تا با توجیه به مدیران استانی ودفاع از حق شهرستان بتوانیم اعتبارات بالایی را جذب نمائیم.

فرماندار گمیشان در خصوص بررسی ورفع آسیب های اجتماعی شهرستان مطالبی رابیان نمود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:در پایان سال 94 برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را داریم از تمامی مسئولین دستگاهها ی اجرایی ونهادها خواست تا با بسیج امکانات بستر لازم را برای مشارکت حداکثری فراهم نمایند.

درادامه خانم عبداللهی مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با تبریک اعیاد شعبانیه وگرامیداشت قیام پانزده خرداد که مقدمه قیام انقلاب اسلامی ایران بود اظهار داشت:خدمت رسانی را در جهت پیشرفت شهرستان ومردم جدی بگیریم ودرشورای اداری باید معضلات شهرستان را بررسی نموده وبا تشکیل کارگروه مشکلات را حل کنیم .

خانم عبداللهی تاکید نمود: سالی که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال دولت وملت،همدلی وهمزبانی نامگذاری شده است ،بایدموجب نزدیک شدن وگره زدن بهمدیگر باشیم واز حیث عاطفی این روابط را برقرار کنیم تانتیجه آنرا مردم ببینند.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد:آنچه که باید در اولویت یک فرمانداربعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان قرار گیرد موضوع امنیتی است و عاملی که امنیت مرزی راداشته باشد باید وحدت وهمدلی را داشته باشیم ونگاه دولت درتمام دنیا بصورت وِیژه دیده می شود .

خانم عبداللهی به وجود زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد،معلولان بهزیستی اشاره کرد وافزود: تمامی مسئولین شهرستان حمایتهای اقتصادی،فرهنگی واجتماعی را برای این قشر ضعیف جامعه انجام دهند.

درابتدای مراسم حاج آخوند حنفی امام جمعه خواجه نفس با تبریک ایام ماه شعبان و عرض تسلیت به سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در خصوص تبین وشخصیت برجسته ایشان مطالبی را بیان نمود.

درپایان جلسه مدیران دستگاههای اجرایی ونهادهای شهرستان گزارشی از اقدامات وبرنامه های خود ارائه نمودند.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 683
  • کد خبر : 9266