عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 95برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 95برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 95برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید با حضور فرماندار، معاون فرماندار، امام جمعه خواجه نفس، بخشداران و سایر مسئولین دستگاه های نظامی و اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ضمیر فرماندار گمیشان با تبریک سال جدید و ماه رجب گفت: سایت میگو، پدیده های طبیعی، ساحل آرام وماسه ای، خانه های قدیمی از ظرفیت های خوب شهرستان برای توسعه و رونق اقتصادی است.

وی افزود: کومه های صیادی و تالاب بین المللی گمیشان ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه گردشگری صنعتی است که درآمد و اشتغال پایدار را در منطقه به دنبال خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران در ارائه خدمت به مردم خاطر نشان کرد: مردم شهرستان گمیشان، مردمانی قدرشناس و فهیمی هستند و همه مسئولین باید خدمتگزار واقعی برای مردم در جهت استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: لازم است مدیریت بر مبنای کار کارشناسی صورت پذیرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

ضمیر بر حضور فعال مدیران در برنامه ها، مراسمات ملی و مذهبی و همچنین اعزام کاروان های راهیان نور و مرقد مطهر امام(ره) تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال تصریح کرد: اولین ویژگی اقتصاد مقاومتی مردمی بودن است و ورود مردم در انجام کارها لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رییس شورای اداری شهرستان گمیشان ادامه داد: عدالت محوری، مردمی بودن، برون گرایی، درون زایی و دانش بنیان بودن از اصول پنج گانه اقتصاد مقاومتی می باشد که با رعایت این اصول می توان در جهت تحقق شعار سال گام های اساسی برداشت.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود سایت میگوی گمیشان را از اولویت های شهرستان در بحث اقتصاد مقاومتی برشمرد.

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 95برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 95برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1006
  • کد خبر : 19870