عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور اسمعیل تاجی فرماندار ،حاج آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه ، حجت الاسلام شیر غلامی رئیس دادگستری و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: انشا الله از برکات و فیوضات این ماه مبارک استفاده لازم را ببریم .

وی در ادامه به مناسبت 24 خرداد بیلان کاری 2 ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان مراوه تپه را ارائه دادو گفت: در سخت ترین شرایط اقتصادی فعالیت مراوه تپه نسبت به سال گذشته بهتر بوده و رشد بیشتری نسبت به سایر شهرستانهای استان داشته است.

تاجی ادامه داد: در این رابطه 12 روستا جزو روستاهای دارای آب شرب بهداشتی شده است، راه و شهرسازی ده میلیارد تومان در شهرستان هزینه کرده، در بخش گازرسانی بیش از 56درصد بودجه استانی به شهرستان مراوه تپه تخصیص یافته که با این اعتبار انشاالله به سمتی خواهیم رفت که روستاهایی که شرایط لازم را دارند از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: شهرستان مراوه تپه شهرستانی مرزی و محروم می باشد اگر چه مردم مشکلاتشان را به ما کمتر منعکس می کنند اما ما باید احساس وظیفه کنیم و لبخند و دیدار صمیمانه را از مردم دریغ نکنیم.

وی در انتها تذکرات لازم در خصوص پیگیری اجرای پروژه ها در شهرستان توسط ادارات مربوطه و پیگیری استقرار اداراتی که هنوز در مراوه تپه مستقر نشده اند تذکرات لازم را دادند و در مورد جمع آوری زکات خواستار همکاری ادارات با کمیته امداد شدند.

در ادامه حاج آخوند غراوی امام جمعه شهرستان مراوه تپه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: این ماه نعمتی بزرگ از طرف خداوند است و قدر لحظات را بدانیم.

حجت الاسلام شیرغلامی رئیس دادگستری نیز به ذکر نکاتی در ارتباط با این ماه با برکت پرداختند و افزودند که یکی از ویژگیهای روز قیامت پشیمانی است که چرا بیشتر خدمت نکردیم یا بیشتر عبادت نکردیم.

وی افزود: فرصت ها همانند ابرها محو میشوند پس به برکت خون شهداء و فداکاری مردم از این پس در مسئولیتی که هستیم به مردم خدمت بیشتری کنیم.

در انتهای جلسه هر یک از ادارات گزارشی کامل از اقدامات انجام شده و در حال انجام را ارائه دادند.

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .