عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور امام جمعه ، رئیس دادگستری و روسای ادارات شهرستان و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و هفته دولت اظهار داشت : اعتبار پیش بینی شده در سال 95 برای شهرستان مراوه تپه 21 میلیارد تومان می باشد که سومین شهرستان از نظر اعتبار سنجی بعد از گرگان و گنبد و برای سومین سال متوالی محسوب می شود که نشان از نگرش مثبت و همه جانبه دولتمردان به ویژه استاندار محترم در رفع محرومیت و توسعه شهرستان دارد .

فرماندار مراوه تپه افزود : گذشته از تخصیص اعتبار فوق حدود 100 میلیارد تومان دیگر نیز به امر گازرسانی ، راه ، آب منطقه ای ، احداث نیروگاه برق و سایر بخش ها اختصاص داده شده و در حال اجرا می باشد .

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت : امسال به واسطه وجود پروژه های مهم که با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال است که مشتمل بر افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستا ، بهره مندی 32 روستا از اینترنت پر سرعت ، راه ، و دیگر پروژه های عمرانی و اشتغالزایی می باشد .

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد : با وجود کمبودها و محرومیت های فراوان در شهرستان اعتبارات اختصاص یافته جوابگوی رفع تمامی محرومیتها نبوده و تخصیص اعتبارات بیشتر باعث تثبیت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت ایشان به شهرها و ایجاد اشتغال خواهد شد .

در ادامه حاج آخوند غراوی فر امام جمعه شهر مراوه تپه گفت : در زمانه ای که کفار و دشمنان قسم خورده اسلام توان مقابله با جوامع اسلامی را ندارند اقدام به تحریم مسلمانان می کنند درست به مانند صدر اسلام ، اما مسلماً خداوند منان یاریگر ماست و از این امتحان بزرگ سربلند بیرون خواهیم آمد .

در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه اسعدی رئیس دادگستری و خسروی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سخنرانی کرده و مهندس شیردل رئیس اداره برق و مهندس زین الدین رئیس اداره آبفار نیز به ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع پرداختند .

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .