عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

به منظور هماهنگی برای ارایه خدمات مطلوب در ایام نوروز انجام شد:

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

 به منظور هماهنگی و آماده سازی مجاری عرضه(جایگاهها) سوخت جهت ارایه خدمات مطلوب و سوخترسانی مناسب به مسافرین نوروزی نشست مشترکی با مالکین مجاری عرضه استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های منطقه گلستان در این نشست امیر بنی کریمی،مدیر منطقه ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مالکین و مدیران مجاری عرضه سوخت و کارکنان خدوم جایگاهها و رانندگان حمل فرآورده های نفتی جهت سوخترسانی در فصل زمستان گفت: علی الرغم سرمای شدید و افت فشار گاز و در برخی مواقع تعطیلی جایگاههای CNG، سوخترسانی در تمامی زمینه ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد و این مهم بدون تلاش و حضور شبانه روزی شما بزرگواران میسر نمی شد.

بنی کریمی سپس در خصوص سوخترسانی در ایام نوروز اظهار کرد: این منطقه باتمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروزی می باشد.

ایشان بیان کرد: با برنامه ریزی و تمهیدات صورت پذیرفته و ذخیره سازی مطلوب انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای عرضه و توزیع سوخت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال 96 را احراز کرده و کلیه امکاناتِ در اختیار را بکار می گیرد تا بهترین شرایط جهت سوخترسانی روان و رضایتمندی مردم شریف استان  و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الاحجج(ع) را فراهم آورد.

وی در ادامه بر اجرای طرح "ارزیابی و نظارت بر عرضه مطلوب" اشاره و بر نظارت مستمر بر وضعیت مجاری عرضه توسط بازرسین شرکت و مدیران جایگاهها تاکید کرد.

بنی کریمی با توجه به مسافر خیز بودن استان گلستان و افزایش حجم تردد و به تبع آن افزایش عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاهها، خواستار خرید بموقع توسط متصدیان مجاری عرضه جهت ارایه خرمات مطلوب و مناسب به هموطنان عزیز شد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان در خاتمه ضمن تاکید بر تکریم شایسته مراجعین در مجاری عرضه، با اهدا لوح تقدیر از مدیران جایگاههای عرضه سوخت، قدردانی کرد.

گفتنی است این نشست طی دو روز و بصورت جداگانه برای جایگاهداران غرب و شرق استان در سالن اجتماعات ستاد منطقه و نمازخانه انبار نفت گنبد کاووس برگزار شد. 

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

 

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

 

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت با مدیران مجاری عرضه استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .