عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش تعاونگران و کارآفرینان برتر شهرستان گنبد کاوس برگزار شد


همایش تعاونگران و کارآفرینان برتر شهرستان گنبد کاوس برگزار شد

 مراسم گرامیداشت روز تعاون و همایش تعاونگران و کارآفرینان شهرستان گنبدکاووس با حضور دکتر علی اکبر جلالی (مشاورعلمی و فناوری استاندار و پدر علم IT کشور و مجری طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان)، مهندس رهبری (معاون کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، جمعی از مدیران و مسئولین دولتی و کارآفرینان برتر شهرستان گنبدکاووس روز دوشنبه در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس برگزار شد.

نخستین سخنران این همایش آقای پیاده کوهسار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس بود که ضمن تبریک روز تعاون وخوش آمدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان در این همایش بصورت خلاصه گزارشی از وضع موجود تعاونیها در استان ارائه نمودند و به نکاتی چند در نحوه ارتقای توانمندی تعاونی ها اشاره کردند.

آقای دکتر علی اکبر جلالی، مشاور علمی و فناوری استاندار و پدر علم IT کشور و مجری طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان، بعنوان دومین سخنران ومهمان ویژه این همایش با شرح مختصری از وضع موجود اشتغال، تورم و وضع اقتصادی کشور، بر لزوم گسترش مشاغل دانش بنیان تاکید کرد.

وی افزود: حفظ و تداوم انقلاب نیاز به تلاش دارد و در راستای این تلاش تفکر ما نیز باید دانش بنیان گردد.

وی در ادامه سخنانش به برنامه ریزیهای انجام شده جهت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، ایجاد شهرهای الکترونیک، ایجاد ارتباط ویدئویی با شهروندان و یکپارچه سازی خدمات الکترونیک استان اشاره کرد و از برگزاری آزمون نهایی اولین گروه آموزش دیدگان طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان کارجویان دانشگاهی استان گلستان در روز پنجشنبه 20شهریور93 در شهرهای گرگان و گنبدکاووس خبر داد.

کارورزان مشاغل دانش بنیان دوره های ارتباطات و روابط عمومی، کسب و کار و بازاریابی الکترونیکی، فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند را گذرانده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: استان گلستان در این طرح بعنوان پایلوت کشوری در نظر گرفته شده است و در مرحله بعدی، این طرح در دیگراستانهای کشور به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این طرح با هدف معرفی یک شغل جدید به بنگاههای اقتصادی و خدماتی و توسعه کارآفرینی و ایجاد بازارهای جدید اشتغال اجرا می شود که دردنیای امروز نیاز به مشاغل دانش بنیان اثبات شده و چشم پوشی از آن امکان پذیر نیست.

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .