مقدمه
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال استانداری گلستان را به اطلاع میرساند :
هدف
کلیه متقاضیان محترم می توانند با استفاده از سامانه های موجود در پرتال استانداری گلستان نسبت به ثبت هرگونه درخواست، پیشنهاد و انتقاد و ارتباط با مسئولین و دریافت خدمات الکترونیک اقدام نمایند.
- مشاهده اخبار و اطلاعیه های مرتبط با استانداری گلستان
- قوانین و مقررات
- مناقصه ها
- اطلاعات مورد نیاز مراجعه کنندگان به وب سایت
تارنمای استانداری گلستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رساني خواهد گرديد
استانداری گلستان بر اساس خط مشی حفظ حریم خصوصی افراد، متعهد می شود که اطلاعات خصوصی شما را محرمانه نگهداري نموده و اطلاعات خصوصي تکميل کنندگان فرمهاي الکترونيکي، دراختيارعموم قرار ندهد.
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و استانداری گلستان
از جمله خدمات الکترونیک قابل ارائه در پرتال استانداری گلستان شامل لیست ذیل میباشد که از بخش میز خدمت الکترونیکی ارائه میگردد.
- میز خدمت – درخواست شهروند از دفتر بازرسی استانداری
- میز خدمت – درخواست شهروند از فرمانداری
- تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج مردان خارجی و زنان ایرانی
- درخواست پشتیبانی شبکه دولت
- ارزیابی عملکرد دفتر امور بانوان و خانواده دستگاههای اجرایی
و …
- خدمت گیرندگان موظف هستند پس از ثبت درخواست خود در سامانه نسبت به نگهداری و حفظ کد رهگیری و رمز عبور خود اقدام نمایند.
- خدمت گیرندگان میتوانند جهت پیگیری درخواستهای خود از بخش پیگیری درخواست ها نسبت به پیگیری و اطلاع از نتیجه درخواست های خود اقدام نمایند.