به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گلستان، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه خدمت در شرایط سخت کنونی، ارزشی مضاعف دارد، اظهار داشت: کار کردن در زمان عادی چندان دشوار نیست، اما تلاش در شرایطی که با محدودیتها و مشکلات پیچیدهای دستبهگریبان هستیم، جهاد محسوب میشود. امروز دولت و شخص رئیسجمهور، بیش از هر کس دیگری مشکلات را لمس میکنند و شبانهروز برای حل آنها در تلاشاند.
وی با اشاره به آموزههای دینی در خصوص شکرگزاری از بندگانِ خدمتگزار گفت: قدردانی از کسانی که صادقانه برای مردم زحمت میکشند، در واقع شکرگزاری از درگاه خداوند است.
آیتالله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود، از عملکرد استاندار گلستان، معاونین وی و فرمانداران استان نیز تقدیر کرد و افزود: گزارشهای ارائهشده و مشاهدات میدانی نشان میدهد که مجموعه مدیریتی استان با جدیت و پشتکار در حال پیگیری امور و خدمترسانی به مردم هستند که این تلاشها شایسته سپاسگزاری است.