دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان

وظايف پست /شغل

  • انجام هماهنگي‌هاي لازم جهت برگزاري همايش‌هاي اقتصادي و بازرگاني دستگاه هاي اجرايي ذيربط در چارچوب اسناد بالادستي و قوانين و مقررات مربوط.
  • اخذ و بررسي گزارش هاي تحليلي از وضعيت اقتصادي و بازرگاني استان و ارائه گزارشات و پيشنهادات لازم به شوراها و كميسيون‌هاي ذيربط در استان.
  • نظارت بر انجام مطالعات و بررسي‌هاي لازم در زمينه اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي واحدهاي اجرايي استان و شناخت استعدادهاي بالقوه استان.
  • برنامه‌ريزي، انجام مطالعه و بررسي شناخت استعدادهاي رشد اقتصادي و توليدي و جاذبه‌هاي سرمايه‌گذاري استان در جهت كمك به سياست ها و خط مشي‌هاي اقتصادي و توليدي در چارچوب اصول كلي توسعه اقتصادي و اجتماعي كشور.
  • هماهنگي براي جمع آوري اطلاعات لازم به منظور ارزيابي فعاليت هاي اقتصادي استان و ارايه گزارش پيشرفت به مقام مافوق.
  • تامين موجبات نظارت و مراقبت از تشكيل جلسات شوراي آرد و نان استان و پيگيري اجراي سياست‌هاي دولت در اين زمينه.
  • انجام بررسي‌هاي لازم در جهت رفع مسايل و مشكلات ناشي از اجراي طرح‌ها و فعاليت مربوط به صادرات غير نفتي استان و فراهم آوردن موجبات تشويق و توجيه صادركنندگان محلي به انجام سرمايه‌گذاري‌هاي بيشتر در زمينه فوق.
  • نظارت و ايجاد هماهنگي در انجام عمليات اجرايي مربوط به مقررات صادرات و واردات.
  • ارائه مشاوره به مديركل.
  • سازماندهي فعاليتهاي مربوط به تقسيم كار و تعيين وظايف و حدود مسئوليت ها و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي و نظارت بر حسن اجراي كليه امور و ارائه راهنمايي هاي لازم در موارد ضروري
  • مطالعه و بررسي قوانين ومقررات، ارائه گزارشهاي لازم، بيان نظرات كارشناسي، شركت در جلسات، همايشها و دوره هاي آموزشي مرتبط.
  • تقسيم كار و نظارت برانجام وظايف محوله به كاركنان و ارائه راهنمايي هاي لازم به آنان.‏

انجام ساير امور محوله از سوي مدير در صورت عدم حضور ايشان.

آخرین اخبار

جدیدترین اخبار