صفحه نخست > اخبار / اخبار ادارات > بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندان
بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندانتاریخ خبر : 7 بهمن 1397 | نويسنده : ایوبی |
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا گلستان از بررسی عملکرد
واحد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم مردم خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "داود احمدی نصرآبادی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان، معاونین، مدیران مناطق، مسئولین مشترکین مناطق و جمعی از کارکنان مشترکین شرکت برگزار شد. به گفته وی، مدیریت و نظارت صحیح بر مصرف انشعابات دارای معافیت مانند مساجد و مراکز مذهبی از استفاده بی رویه و هدر رفت آب جلوگیری می کند . احمدی نصرآبادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت وصول مانده بدهی مشترکین باید به نحوی انجام شود تا کوچکترین خللی در رضایت مشترکین ایجاد نگردد . همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم مردم جلب رضایت مشترکین از مواردی است که تمامی کارکنان باید اهتمام جدی نسبت به آن داشته باشند. رحمتی در پایان تصریح کرد : برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه باید کار اطلاع رسانی و تبلیغاتی مناسب و مستمر انجام شود.
بازگشت |