عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندان

معاون خدمات مشترکین آبفای استان گلستان خبر داد

بررسی عملکرد خدمات مشترکین و درآمد در راستای ارتقاء رضایت شهروندان

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا گلستان از بررسی عملکرد واحد خدمات مشترکین و درآمد در راستای طرح تکریم مردم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "داود احمدی نصرآبادی" در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت، افزود: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان، معاونین، مدیران مناطق، مسئولین مشترکین مناطق و جمعی از کارکنان مشترکین شرکت برگزار شد.
به گفته وی، مدیریت و نظارت صحیح بر مصرف انشعابات دارای معافیت مانند مساجد و مراکز مذهبی از استفاده بی رویه و هدر رفت آب جلوگیری می کند .
احمدی نصرآبادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت وصول مانده بدهی مشترکین باید به نحوی انجام شود تا کوچکترین خللی در رضایت مشترکین ایجاد نگردد .
همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  افزود: رعایت حقوق شهروندی، طرح تکریم مردم جلب رضایت مشترکین از مواردی است که تمامی کارکنان باید اهتمام جدی نسبت به آن داشته باشند.
رحمتی در پایان تصریح کرد : برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه باید کار اطلاع رسانی و تبلیغاتی مناسب و مستمر انجام شود.
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 56512