عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن در تلاش است به هر طریقی امنیت جامعه را خدشه دار کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دشمن در تلاش است به هر طریقی امنیت جامعه را خدشه دار کند

دشمن در تلاش است به هر طریقی امنیت جامعه را خدشه دار کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمن با بکارگیری ابزارهای گوناگون و استفاده از عوامل تروریستی خود در منطقه به دنبال نا امنی در کشور و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

"علی اصغر طهماسبی" در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) مینودشت اظهار کرد: جدا از بحث تروریسم ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای و برانگیختن احساسات اقوام و مذاهب از دیگر فتنه های دشمن است که نمونه هایی از آن را اخیراً مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه شما طلاب علوم دینی رهبران آینده مذهبی جهان اسلام خواهید بود، افزود: قدر خود را بدانید و خود را به علم و فن آوری روز مسلح کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: امروز نیمی از مردم جهان و 77 درصد از جمعیت کشور مخاطب شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستند بنابراین مثل گذشته تریبون تنها در اختیار قشر خاصی نیست و هر کس می تواند با هر طرز فکری مخاطبان خود را داشته باشد.

طهماسبی ادامه داد: این وظیفه شما را سنگین تر از قبل خواهد کرد، باید تلاش کنید تا با اخلاق مداری در جامعه اثرگذار باشید.

وی با بیان اینکه سخنان یک طلبه و روحانی در جامعه نافذ است و اثرگذاری خاصی دارد، بیان کرد: باید مراقب رفتار و سخنان خود باشید تا مبادا هزینه نظام و جهان اسلام را زیاد کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت: متأسفانه در جهان اسلام تشتّت فراوان است و با اقدامات پشت پرده سرویس های اطلاعاتی کشورهای عضو جبهه استکبار، گروههای تروریستی و تکفیری با استفاده از پول و منابع حمایتی برخی از کشورهای منطقه اقدام به جنایت می کنند تا چهره اسلام را خدشه دار نمایند.

مدرسه علمیه امام صادق(ع) مینودشت در حال حاضر با 160 طلبه در 9 سطح مشغول فعالیت است.

دشمن در تلاش است به هر طریقی امنیت جامعه را خدشه دار کند

 

دشمن در تلاش است به هر طریقی امنیت جامعه را خدشه دار کند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .