عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان برای رسیدن به هویت واقعی، راهی جز تحمیل خود به جامعه ندارند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

بانوان برای رسیدن به هویت واقعی، راهی جز تحمیل خود به جامعه ندارند

بانوان برای رسیدن به هویت واقعی، راهی جز تحمیل خود به جامعه ندارند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: بانوان برای رسیدن به هویت واقعی راهی جز تحمیل خود به جامعه ندارند.

"سید علی میرباقری" در همایش نقش و تأثیرگذاری بانوان در هم‌افزایی، مشارکت حداکثری و شورآفرینی انتخابات که با حضور مربیان و کارآموزان آموزشگاههای آزاد شهرستان گالیکش برگزار شد گفت: نگاه امام راحل و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و حضورآنها در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باعث شد بانوان جایگاه خود را در عرصه اجتماع، باز کرده و هویت خود را در جامعه ثابت کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور زنان در صحنه‌های انقلاب جایگاه و نقش آن‌ها را در جامعه تثبیت کرد، گفت: امروز زن ‌ها در این کشور در عرصه‌های سیاسی انتخاب و در عرصه‌های مسئولیتی تلاش می‌کنند تا به آن جایگاهی که شایسته است برسند.

مدیرکل اداره سیاسی و انتخابات استانداری گلستان یادآور شد: در اوایل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، اصرار داشتیم تا یکی از فرمانداران گلستان از بانوان شایسته استان انتخاب شود.

میرباقری تصریح کرد: بانوان با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی بویژه انتخابات خود را تثبیت کرده، جایگاه خود را مطرح می‌کنند و خود را به یک معنا تحمیل می‌کنند بر بدنه‌ای که این تفکر در آن وجود ندارد که خانمی مدیرکل یا فرماندار شود.

وی با اشاره به اینکه جریانات زیادی لابی می‌کردند تا خانم ناز قلیچی به‌عنوان فرماندار انتخاب نشود، گفت: جریانی که از فتح مطالبات اجتماعی عقب است؛ همچنان فکر می‌کند که 200 سال قبل زندگی و فکر می‌کند و می‌خواهد برای امروز جامعه مدیریت کند، این تفکر جوابگو نیست، اگر خانم‌ها می‌خواهند به هویت واقعی خود برسند هیچ راهی ندارند جز تحمیل کردن خود بر تفکرهای اینچنینی در اجتماع، زمانی که وادادگی ایجاد شود زن نمی‌تواند به حقوق خود برسد.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری ادامه داد: انسان اگر به وضع موجود هم اعتراض دارد لازمه آن این است که با انتخابات فریاد بزند تا کسی که در بالا است حواسش باشد، مردم در سال 92 گرایش خود را فریاد کردند و علی رغم همه هزینه هایی که برای کاندیدایی دیگرحتی در دوایر دولتی می شد؛ ولی در نهایت رویکرد مردم چیز دیگری بود.

وی با اشاره به اینکه بی‌تفاوت بودن کار درستی نیست گفت: همه مردم باید پرشور به صحنه انتخابات ورود پیدا کنند و به میدان بیایند و گرایش و حرف خود را دنبال کنند، حضور حداکثری که رهبری می‌فرمایند این است اما متأسفانه برخی    علیرغم سبقه بالا، برخی مسائل سیاسی را متوجه نیستند.

میرباقری با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی کشور انگار 200 سال قبل سیر می‌کنند، اظهار کرد: اگر قرار است جامعه به روز داشته باشیم لازمه آن این است که همه به میدان آمده و انتخاب درست انجام دهیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .