عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور تیم کبدی گلستان در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان گلستان


حضور تیم کبدی گلستان در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان گلستان

گلستان بر اساس قرعه کشی در گروه الف مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور جای گرفت

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، مراسم قرعه‌کشی جهت گروه‌بندی مرحله دوم لیگ برتر بانوان در حضور نمایندگان باشگاه‌های راه یافته به این مرحله در محل فدراسیون کبدی کشور برگزار شد.

بر اساس قرعه‌های مشخص شده گروه اول شامل گلستان، فارس، مرکزی، کرمانشاه، البرز، یزد خواهد بود و در گروه دوم هم تیم‌های دانشگاه آزاد، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، ایلام و کرمان با هم رقابت خواهند کرد.

در رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر کبدی بانوان که با حضور 12 تیم برگزار می‌شود 6 تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان استان مرکزی به عنوان میزبان گروه اول و استان ایلام به عنوان میزبان گروه دوم انتخاب شدند.

زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان در گروه دوم در هفته اول آبان ماه اعلام خواهد شد و گروه اول از ۹ تا ۱۲ آبان ماه برگزار می‌شود ، در پایان مرحله دوم، سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی خواهند شد.

 

شایان ذکر است نماینده گلستان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم تهران نایب قهرمان شد، همچنین تیم‌های اصفهان و کرمانشاه به طور مشترک به مقام سوم دست یافت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .