عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون برنامه ریزی استاندار گلستان از پروژه هتل پارتیا گرگان


بازدید معاون برنامه ریزی استاندار گلستان از پروژه هتل پارتیا گرگان

بازدید معاون برنامه ریزی استاندار گلستان از پروژه هتل پارتیا گرگان

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان به همراه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ازروند پیشرفت پروژه هتل پارتیا در گرگان بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، در این بازدید مهندس علی مرگدری گفت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های گردشگری دراستان گلستان و ضرورت ساماندهی این پروژه ها و با نظر به اهمیت توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان گلستان و با توجه به اینکه فراهم سازی زمینه های جذب گردشگر و افزایش شمار مسافران درایام مختلف سال از اهمیت بالایی در رونق اقتصاد منطقه داراست، ایجاد زیرساخت های این مهم در دست پیگیری و اقدام می باشند.

 وی از پروژه گردشگری هتل پارتیا به عنوان یکی از زیرساخت های مهم گردشگری استان یاد کرد و افزود: باحمایت های لازم از پروژه های سرمایه گذاری گردشگری ، روند پیشرفت این پروژه ها سرعت خواهد گرفت وزمینه های لازم جهت رونق منطقه بیش از پیش فراهم می شود.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان نیز در این بازدید با اشاره به ساخت هتل های 5 ستاره دراستان گلستان افزود: ساماندهی زیرساخت های مهم گردشگری استان ضمن جذب گردشگران داخلی وخارجی، درآمدزایی استان را افزایش خواهد داد واز اولویت های پیگیری این اداره کل می باشد.

 قربان عباسی با اشاره به ساخت هتل 5 ستاره پارتیا در گرگان، خاطر نشان کرد: این مجتمع اقامتی وپذیرایی، تفریحی و توریستی و تجاری در عرصه ای به مساحت 5000 مترمربع در دوفاز در حال اجرامیباشد.

 وی افزود: این مجتمع درفاز اول در17 طبقه و درفاز دوم در 15 طبقه با کاربریهای پارکینگ وتاسیسات هتل، همکف لابی هتل، واحدهای تجاری، فروشگاه سانترال، رستوران وسالن اجلاس چند منظوره ، استخر،سونا وجکوزی و باشگاه بدنسازی و پاساژ تجاری و بالگرد ، فست فود و شهربازی با میزان اشتغالزایی 150 نفر وسرمایه گذاری700 میلیارد ریال دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

 عباسی اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی حمایت های لازم از این پروژه ها ، پروژه های گردشگری استان بیش از پیش اجرایی شده و به رونق منطقه کمک نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 2836
  • کد خبر : 2082