عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان


افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۵ پروژه استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و سیصد میلیارد تومان با حضور دکتر‌ علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز یکشنبه 17 اسفندماه ۹۹ با اعلام این خبر گفت: از این تعداد پروژه ۶۳ پروژه شامل ۷ پروژه زیرساختی، ۹ پروژه میراث‌فرهنگی، ۴۰ پروژه گردشگری و ۷ پروژه صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵۵ میلیارد تومان در سفر دوروزه دکتر علی‌اصغر مونسان به استان گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
او با اشاره به پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی حوزه گردشگری توسط بخش خصوصی استان در این سفر اضافه کرد: در این سفر همچنین عملیات اجرایی ۲ پروژه شامل هتل و مجتمع تفریحی و گردشگری در سطح استان با حجم سرمایه‌گذاری  هزار و چهل و پنج میلیارد تومان در ۸۴۵۶۵ مترمربع آغاز می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان یادآور شد: مجموع این ۶۵ پروژه قابل‌افتتاح و کلنگ‌زنی که ۳۳۳ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان می‌افزاید، زمینه اشتغال ۱۸۳۳ نفر را فراهم خواهد کرد.
او در پایان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌های جدید صنعت گردشگری استان گلستان پیش از پیش رونق یافته و زمینه حضور گردشگران و مسافران خارجی و داخلی به گلستان در زمان پساکرونا فراهم شود.
دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و هیئت همراه به‌منظور افتتاح متمرکز پروژه‌های مرمت، حفظ و احیا حوزه میراث‌فرهنگی سطح کشور به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به استان گلستان سفر می‌کند.
دیدار با حضرت آیت‌الله نور مفیدی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه شهر گرگان و بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان ازجمله برنامه‌های سفر وزیر به استان گلستان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفدهم و هجدهم اسفندماه است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .