عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توجه به توانمندی های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری سیستم می شود

مشاور جوانان استاندار گلستان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان:

توجه به توانمندی های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری سیستم می شود

توجه به توانمندی های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری سیستم می شود

مشاور جوانان استاندار گلستان در جمع پرسنل جوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت: توجه به توانمندی ها و ایده های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری بیش از پیش سیستم می شود.

علی نصیبی اظهار داشت: بها دادن به ایده های خلاقانه جوانان حاضر در مجموعه های اداری و نیز ایجاد زمینه لازم برای نقش آفرینی پرسنل جوان، علاوه بر آنکه موجبات ارتقا مجموعه را فراهم می کند سبب ساز پرورش نسل مدیران فردای گلستان نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم گلستان به توسعه ای که استحقاقش را دارد دست یابد می بایست به نیروی انسانی ما بیش از گذشته بها دهیم.

مشاور جوان استاندار گفت: توجه به نیروی انسانی جوان شاغل در ادارات که عمدتا از دو فاکتور تخصص و انگیزه بهره مند هستند می تواند زمینه را برای رشد بیش از یش سیستم اداری ما فراهم کند.

علی نصیبی گفت: مشاوران جوان ادارات می توانند با سازماندهی جوانان خوشفکر و خلاق و باانگیزه در قالب کارگروه های تخصصی، زمینه را برای ارائه نظرات کاربردی آنها فراهم کنند.

توجه به توانمندی های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری سیستم می شود

وی متذکر شد: مشاور جوان در هر مجموعه ای کاملا می بایست با مدیر هماهنگ بوده و در چهارچوب وظایف سازمانی و نیز رویکردهای مدیر به عملیات بپردازد.

مشاور جوان استاندار همچنین از اهتمام بنی کریمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان به جوانان تشکر کرد و اظهار داشت: نگاه این چنینی مطمئنا سبب ساز ارتقا و بهره وری بیش از پیش سیستم خواهد شد.

در این جلسه امیر بنی کریمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان نیز در سخنان خود نقش جوانان در تعالی سیستم را مهم ارزیابی کرده و گفت: میدان دادن به جوانان و ایجاد زمینه برای بروز قابلیت ها و توانمندی های آنان، زمینه را برای مهیا شدن آنان جهت نقش آفرینی افزون تر در مجموعه های اداری افزون تر خواهد کرد.

بنی کریمی با اشاره به نگاه نخبه گرایانه و جوان پرور در وزارت نفت اظهار داشت: ما نیز در استان گلستان توجه ویژه ای به این موضوع داشته و جوانان در برنامه های مرتبط با فعالیت مجموعه، نقش آفرین بوده و خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان همچنین ضمن اشاره به مهم دانستن تجربیات پرسنل پیشکسوت، بر ایجاد زمینه به جهت تبادل تجربیات پرسنل پیشکسوت و جوان تاکید کرد و گفت: پویایی و اندیشه خلاقانه جوانان نیز عنصری مهم بوده که نباید از آن غافل شویم.

توجه به توانمندی های کارکنان جوان ادارات سبب پویایی و بهره وری سیستم می شود

برزین گفت: در اولین گام سعی خواهیم کرد با همیاری نیروهای جوان و خوشفکر مجموعه، راهبردها و برنامه های کاری آتی را تدوین نمائیم.

وی خواستار همکاری همه پرسنل جوان مجموعه در جهت عملی شدن برنامه ها شد.

در ادامه نشست تعدادی از جوانان حاضر در جلسه به ارائه نکته نظرات و دیدگاه ها پرداختند.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 962
  • کد خبر : 3512