عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان


همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان

16 دی ماه 94 همایش تخصصی توسعه استان گلستان بر پایه ایده های جوانان برگزار می شود.
این همایش از سوی حوزه مشاوران جوان استانداری و با همکاری شبکه مشاوران جوان ادارات و سازمان ها و ...، در چهار محور تخصصی برگزار و طی آن ایده ها و راهکارهای جوانان صاحبنظر استان در مسیر توسعه استان ارایه می شود.
به گفته علی نصیبی مشاور استاندار و مسوول حوزه مشاوران جوان استان گلستان، از دو ماه پیش کارگروه های تخصصی همایش مذکور شکل گرفته و مسوولیت هر یک از این کارگروه ها به مشاوران جوان یکی از ادارات و سازمان های مرتبط واگذار و آنان با استفاده از پتانسیل فکری و تخصصی جوانان شاغل در ادارات و نیز دانشگاهیان و صاحبنظران جوان با برگزاری نشست های تخصصی و تحقیقات میدانی و کتابخانه ای و ... مشغول تهیه مقاله تخصصی در محور مربوطه با نگاهی به قابلیت ها و پتانسیل ها و موانع استان در آن محور و ایده ها و راهکارها برای توسعه بیش از پیش گلستان در آن بخش هستند.
مشاور جوان استاندار محورهای همایش را صنعت معدن تجارت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انسانی اعلام و اظهار داشت همایش تخصصی مذکور با حضور مقامات ارشد استان اعم از استاندار و معاونان و فرمانداران و مدیران کل و روسای سازمان ها و شبکه مشاوران جوان و جوانان فعال استان برگزار خواهد شد.
علی نصیبی مشاور استاندار و مسوول حوزه مشاوران جوان استان گفت: علاوه بر آنکه از پی این همایش به دنبال طرح نگاهی متفاوت در مسیر توسعه استان با ارایه راهکارهای عملیاتی هستیم بلکه این برنامه تاکیدی بر لزوم باور بیش از پیش جوانان متخصص و تحصیلکرده و صاحبنظر در مسیر توسعه استان نیز می باشد.
وی ضمن سپاس از حمایت های دکتر صادقلو استاندار گلستان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی فعالیت ما در حوزه مشاوران جوان استانداری، افزایش دغدغه مندی جوانان در موضوع توسعه استان و همگرایی بیش از پیش نسل جوان در راستای توسعه گلستان و اولویت بخشی به موضوع توسعه در بین نسل تاثیرگذار فرداهای استان علیرغم برخی اختلاف نظرها و ... موجود است.
علی نصیبی گفت: همایش تخصصی توسعه استان به عنوان یک کار مشارکتی با استفاده از توان شبکه مشاوران جوان ادارات گلستان انجام و حتی هر یک از فعالیت های اجرایی این برنامه نیز به مشاوران جوان یکی از ادارات واگذار شده است.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1129
  • کد خبر : 15497