عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وظایف مشاوران جوان ادارات گسترده و تأثیرگذار است

مشاور استاندار:

وظایف مشاوران جوان ادارات گسترده و تأثیرگذار است

وظایف مشاوران جوان ادارات گسترده و تأثیرگذار است

مشاور استاندار گلستان گفت: وظایف مشخص شده برای مشاوران جوان ادارات کل، گسترده و تأثیرگذار است.

علی نصیبی که در پیش نشست اول مشاوران جوان ادارات کل و سازمان های استانی سخن می گفت، افزود: بعضاً به اشتباه تصور می شود که جوانان مشاور می بایست فقط در راستای مسائل مرتبط با جوانان فعالیت کنند، لیکن علاوه بر این آنان باید زمینه ای را فراهم کنند که سیستم از نظرات و ایده ها و راهکارهای قشر جوان در کلیه امور بهره مند شود.

وی اظهار داشت: توانمند سازی پرسنل جوان، پیگیری جهت ایجاد زمینه لازم جهت بهبود فرآیند مشاوره جوانان به مدیران در راستای بهره وری و ارتقاء سیستم و به تبع آن توسعه استان، می بایست به عنوان رویکردهای اصلی مدنظر باشد.

مشاور جوانان استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به مشارکت گرفتن پرسنل جوان و نیز گروه های جوان غیر دولتی مرتبط با آن مجموعه و گسترده تر کردن چتر فعالیت حوزه کاری، فعال کردن ارکان مختلف حوزه مشاور جوان، پیگیری جهت تعیین رابطان جوان ادارات شهرستانی و دیگر معاونت ها، تشکیل اتاق فکر با حضور جوانان صاحبنظر به جهت برنامه ریزی مناسب برای فعالیت بهینه، به عنوان اولویت می بایست در رأس برنامه ها باشد.

علی نصیبی اظهار داشت: انتظار داریم مشاوران جوان ادارات کل و فرمانداری ها ارتباط و تعامل مناسبی برای اجرای برنامه ها در سطح شهرستان ها داشته باشند.

وی متذکر شد: علاوه بر بررسی عملکرد مشاوران جوان ادارات توسط کمیته ارزیابی، آنان در شورای مشورتی جوانان نیز حضور یافته و عملکرد آنها نقد می شود.

مشاور جوان استاندار گفت: در سه کارگروه تخصصی این حوزه، از مشاوران جوان ادارات مرتبط با فعالیت کارگروه ها استفاده می شود.

علی نصیبی یادآور شد: به جهت هماهنگی بهتر فعالیت های مشاوران جوان ادارات، جلسات شورای اداری مشاوران به صورت منظم و با دستور جلسه مشخص برگزار می شود.

در نشست اول مشاوران جوان ادارات کل، سازمان ها و شرکت های استانی، 46 مشاور حضور داشتند.

وظایف مشاوران جوان ادارات گسترده و تأثیرگذار است


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1690
  • کد خبر : 2900