عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

با حضور فرماندار مرکز استان و مشاور جوان استانداری برگزار شد

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

در نشستی با حضور فرماندار مرکز استان و مشاور جوان استاندار گلستان، ایده ها و راهکارهای تعدادی از جوانان در راستای توسعه بیش از پیش گرگان بیان شد.

در نشست مذکور که با حضور 60 نفر از جوانان شاخص حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، هنری، زیست محیطی، و ... برگزار شد، جوانان به ارائه نظرات خود در حوزه های مذکور پرداختند.

در ابتدای این نشست، علی نصیبی مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: امروزه بخش اعظمی از جوانان ما به واسطه داشتن تخصصهای دانشگاهی، بهره مندی از آخرین یافته ها و نوآوری ها به مدد پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات مجازی، و ... دارای نظرات و ایده های کاربردی در حوزه فعالیت خود بوده و ایجاد بستر لازم به جهت ارتباط بیش از پیش آنها با بدنه دولتی و فراهم کردن زمینه مشاوره آنها به مسئولان، می توانند کمک شایانی به اتخاذ تصمیم صحیح، استفاده حداکثری از ظرفیتها ی حداقلی و جلب مشارکت مردم نماید.

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

مشاور جوان استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مسئولان ما می بایست زمینه را برای ارتباط بیش از پیش جوانان صاحبنظر با مجموعه های اداری فراهم نمایند.

علی نصیبی افزود: به مشارکت گرفتن جوانان چه در زمینه ایده پردازی و چه در جهت اجرای برنامه ها، از شکاف بین مردم و مسئولان کاسته و زمینه را برای اجماع بیش از پیش این دو گروه در جهت همگرایی برای دستیابی به توسعه فراهم می کنند.

وی متذکر شد: در این مسیر، نمی بایست از نقدهای جوانان هراس داشته باشیم.

مشاور جوان استاندار گفت: ارتباط جوانان با مجموعه های دولتی، همچنین سبب می شود آنان به عنوان نمایندگان بخش قابل توجهی از جامعه با برخی از محدودیت ها و مشکلات مجموعه اداری آشنا شوند که این موضوع می تواند گاه از قضاوت های شتاب زده جلوگیری کند.

علی نصیبی اظهار داشت: یکی از اهداف ما در حوزه مشاور جوان استانداری، ایجاد ارتباط پایدار بین مجموعه های اداری و جوانان به عنوان بخش اعظم و تاثیر گذار جامعه است.

در ادامه این نشست، به پیشنهاد حیدر علی احمدی فرماندار گرگان، دبیری جلسه به جوانان حاضر در برنامه واگذار شد تا مسئولان در این بخش، تنها شنونده باشند.

در بخش گفت و گوی جوانان، 21 نفر از آنها در فرصت های زمانی تعیین شده سه الی چهار دقیقه ای، با توجه به تخصص یا زمینه فعالیت، به ارائه نکته نظرات خود در حوزه های گوناگون پرداختند.

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

در ادامه برنامه، فرماندار گرگان در سخنان خود ضمن کاربردی خواندن نظرات ارائه شده توسط جوانان، از استقبال فرمانداری از تداوم ارتباط با جوانان علاقه مند به مباحث توسعه شهرستان خبر داد.

حیدر احمدی اظهار داشت: برخی از نکته نظرات ارائه شده، ارزشمند و راهگشا بوده و مطمئنا در جهت اجرایی کردن آنها تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: درب های فرمانداری بر روی جوانان باز بوده و از راهکارها و ایده های آنان استقبال می کنیم.

فرماندار گرگان اظهار داشت: می بایست در نشست های بعدی، دیگر جوانان علاقه مند و صاحبنظر شهرستان را نیز به جمع کنونی اضافه کنیم.

     احمدی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان و سخنرانی ایشان در ورزشگاه آزادی گرگان، خواستار حضور با شکوه مردم شهرستان و استان در این برنامه شد.

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان

در این نشست، حسن طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز با مسرت از برگزاری این جلسه و علاقه مندی جوانان، به ظرفیتهای ورزشی گرگان اشاره و خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان در جهت رفع کاستی های امکانات ورزش شهرستان شد.

هم اندیشی جوانان برای توسعه گرگان


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1166
  • کد خبر : 3627