عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملت هوشیاراست وهیچگاه دست ازدامان ولایت کوتاه نمی‎کند

معاون استاندار:

ملت هوشیاراست وهیچگاه دست ازدامان ولایت کوتاه نمی‎کند

ملت هوشیاراست وهیچگاه دست ازدامان ولایت کوتاه نمی‎کند

علیرضاجمشیدی گفت:جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست تلاش می‎کنند تا با کمرنگ کردن ارزش‎ها و اعتقادات در جوامع اسلامی سبب تضعیف جایگاه ولایت شوند.

"علیرضا جمشیدی" در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در گلستان خاطرنشان کرد:  و متاسفانه عده‎ای با کج سلیقگی و عدم درک درست با این دسیسه دشمن همراهی می‎کنند اما ملت ما هوشیار است و هیچگاه دست از دامان ولایت کوتاه نمی‎کند.
 به گفته وی ، متأسفانه گاهی اوقات افرادی با برداشت‎های غلط نسبت به امور منطقه‎ای، سیاسی و بین‎المللی اظهارنظرهای اشتباه می‎کنند و جوان را به جای آشنایی با فرهنگ ولایی و استکبارستیزی با واژه‎های سازش و تسلیم آشنا می سازند.
وی با بیان اینکه در سیاست‎های کلی نظام و تدبیر مقام معظم رهبری، سوریه، حزب الله لبنان و فلسطین نقطه مقاومت و مرکز ثقل استقامت است، ادامه داد: اگر تا به حال نظام جمهوری اسلامی ایران پابرجاست با نگاه غدیری ، استقامت و اعتقاد راسخ به ولایتمداری بوده است.
معاون استاندار با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار کشور منوط به حفظ فرهنگ علوی است، گفت: حق نظام اسلامی درخشیدن در قله عزت و اقتدار است و این مسیر باید همچنان حفظ و صیانت شود.
جمشیدی با اشاره به اینکه عید غدیر روز اکمال دین و جداسازی حق از باطل است، افزود: عید غدیر روز آزمایش بندگان و اتمام حجت برای مسلمانان بوده است لذا حاکم شدن فرهنگ غدیر یکی از ضروریات جامعه اسلامی است و توجه به این فرهنگ ولایی سبب می شود تا همواره در مقابل ترکش‎های بیگانگان مصون بمانیم.
وی با بیان اینکه حقیقت ایمان باید در جامعه اسلامی نهادینه شود، تصریح کرد: بیان حق و حقیقت سبب شده تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی برتر برای جهانیان شناخته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اهمیت جایگاه امامت خاطرنشان کرد: امام علی (ع) یک شخصیت استکبارستیز بود و حکومت اسلامی بسیاری از درس‎های زندگی و برنامه‎های حکومتی را از این امام همام الگوبرداری می‎کند.
وی با بیان اینکه الگوی نظام اسلامی در عدالت‎محوری و حکومت‎داری امام علی (ع) است، گفت: بهره‎گیری از حکومت علوی رمز پیشرفت و ترقی نظام اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر جزء بزرگترین اعیاد مسلمانان است بیان داشت : بزرگداشت این ایام می‎تواند غم‎ها و مشکلات را از دل مسلمین بزداید به همین دلیل از نهادها و دستگاه‎های اجرایی انتظار داریم تا در برگزاری برنامه‎های گرامیداشت دهه امامت و ولایت پررنگ ظاهر شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از شهرداری و شورای شهر خواست تا نسبت به تبلیغات فضای شهری اقدام درخور و متناسب با این ایام تدارک ببینند وهمه دستگاه‎ها در این ایام برنامه‎های خود را متناسب با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار نمایند.
در ابتدای این جلسه حجت السلام" سید محسن طاهری" دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان گلستان گفت : برنامه‎های شاخص و مناسبی با محوریت دستگاه‎های اجرایی در سطح استان برنامه‎ریزی شده است که برگزاری جشن ولایت در سطح پایگاه‎های بسیج توسط سپاه نینوا گلستان، اعزام گروه‎های تبلیغی به بقاع متبرکه به منظور پاسخگویی به شبهات مربوط به امامت و ولایت توسط اوقاف و امور خیریه استان و اهدای جهیزیه به نوعروسان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله برنامه‎های شاخص این دهه است.
برنامه های دهه امامت و ولایت در سال جاری از تاریخ 24 مهرماه مصادف با عید سعید قربان آغاز و تا دوم آبان ، مصادف با عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت.

 


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1497
  • کد خبر : 388