عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسداشت دهه امامت و ولایت منبعث از آموزه ها و اعتقادات دینی مومنان است

توشنی، رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان:

پاسداشت دهه امامت و ولایت منبعث از آموزه ها و اعتقادات دینی مومنان است

پاسداشت دهه امامت و ولایت منبعث از آموزه ها و اعتقادات دینی مومنان است

به منظور برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت در شهرستان گرگان و تشکیل ستاد و کمیته های زیر مجموعه ، جلسه ای با حضورمدیران و نمایندگان ادارات درسالن جلسات حوزه معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان برگزار شد .
 در این جلسه "سلیمان توشنی" رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به اینکه تکریم دهه ولایت و امامت تکریم ارج نهادن به اصل و ذات دین است گفت : پاسداشت این دهه منبعث از آموزه ها و اعتقادات دینی مومنان است ، لذا همواره تلاش میشود تا بر نامه های اینچنینی بصورت خود جوش و مردمی برگزار شود و وظیفه ادارات و نهادها مهیا نمودن شرایط و استفاده از ظرفیت های موجود است .
وی افزود: بر این مبنا توجه به این موضوع بخشی ازروند توسعه اعتقادی شهرستان با تکیه بر مفاخر دینی خواهد بود و خوشبختانه گرگان بعنوان شهر دارالمومنین از این نظر بسیار غنی است .
توشنی همچنین با اشاره به کمیته های 9 گانه زیر مجموعه ستاد شهرستان و شرح وظایف پیشنهادی آنها ، از مسئولین کمیته ها خواست تا در اسرع وقت جلسات کمیته های مذکوررا برگزار و  گزارش آن را به فرمانداری و دبیر خانه ستاد جهت جمع بندی برنامه های ستاد شهرستان ارسال نمایند .
در ادامه جلسه "حجه الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری" دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی را مبتنی بر اعتقاد به امامت و ولایت ذکر کرد و تقویت اعتقاد به امام زمان (عج) و ولایت فقیه را در امت اسلامی زمینه ساز پایبندی به نظام و انقلاب بیان نمود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه استانی ستاد و تشکیل کمیته های مربوطه ، برغنی سازی و کیفیت بخشی به برنامه های شهرستان با بهره مندی از ظرفیت های اداری و همچنین تشکل های دینی  تاکید نمودند .
شایان ذکر است در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز بعنوان دبیر ستاد علاوه بر معرفی کمیته های 9 گانه ستاد و شرح وظایف آنها ، انتظارات از ادارات شهرستان در اجرای برنامه های متنوع و در عین حال با محتوای معنوی را بیان نمود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 506
  • کد خبر : 36373